Cara Daftar Ahli Shaklee

Anda sedang google bagaimana mendaftar ahli shaklee?? Sebab tu la anda sedang baca entry saya kn...? Hihii
Sebabnya anda sudah makan vitamin Shaklee dan Alhamdulillah, anda sangat berpuas hati dengan keberkesanan dan hasil yang anda perolehi??
Berminat untuk menjadi regular customer Shaklee dan membeli dengan harga penjimatan dan seterusnya membuat belian dengan harga ahli untuk super save!!
Atau…
Berminat untuk menjana pendapatan sampingan dan berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan?
Mari, saya kongsikan:
1. Bagaimana Daftar Ahli Shaklee
2. Kenapa mesti Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya.
Daftar Ahli Shaklee mudah sangat dan mengikut kesesuaian bajet anda.
1. Daftar Ahli Shaklee Berbayar:
Yuran pendaftaran keahlian seumur hidup bernilai hanya RM65. Sebaik mendaftar boleh terus membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan jimat sehingga 25%. Ye betuul...yuran keahlian adalah SEUMUR HIDUP.
2. Daftar Ahli Shaklee Percuma:
PERCUMA! Betuuull...PERCUMA malah PERCUMA SEUMUR HIDUP. Dengan belian 200 point anda layak menjadi ahli shaklee percuma. Menarik tak?
Camni, jika masa belian anda point cukup 200, isi kan borang keahlian dan terus beli produk pilihan anda. Tak perlu batar yuran. :)
Soalan-soalan Popular Yang Selalu Ditanya Sebelum Daftar Jadi Ahli Shaklee
Contoh Borang Keahlian Shaklee
(Sekarang Dah Jarang Guna Sebab Register Online jer…)
image
1. Betul ke Yuran Pendaftaran Hanya
RM65 Dan Untuk Seumur Hidup?
Betul! Yuran untuk jadi ahli Shaklee memang tak masuk akal. Hanya RM65 untuk seumur (+RM10 /RM20 untuk kos penghantaran ‘Member Kit’). Tiada yuran tahunan mahupun yuran bulanan. Bayar sekali saja, dan boleh terus buat belian produk Shaklee dengan harga ahli sampai bila-bila dan penjimatan 25%. Anggap saja RM65 sebagai modal perniagaan jika anda ingin berbisnes dengan Shaklee.
2. Saya Kena Maintain Berapa Point Setiap Bulan?
Tak perlu susah payah maintain point pun...Nak beli barang setiap 2-3 bulan sekali pun takde masalah. Keahliah anda
akan tetap aktif :)
3. Macam Mana Nak Beli Barang.
Semua urusan pembelian boleh dibuat secara online. Lepas dah place order, biasanya dalam 2-3 hari barang dah sampai. Paling lama pun 5 hari berkerja.  Jadi tak perlu susah payah ke Branch. Kalau nak ke Branch pun tak de masalah.. :)
4. Kena Isi Borang Apa-Apa Ke Untuk Daftar?
Jika daftar ahli di kaunter atau online kena isi borang dulu, borang pun takde la complecated sangat simple jew.
Jika daftar dengan upline tak perlu isi borang selepas pembayaran, sila berikan maklumat berikut:
Nama Penuh Anda:
No IC:
Nama Pasangan:
No IC Pasangan:
Alamat Surat Menyurat:
Alamat Emel:
No Telefon:
5. Berapa Lama Masa Yang Diambil
Untuk Proses Pendaftaran?
Selepas selesai submit dan pembayaran dah confirm jadi Ahli Shaklee.
6. Bila Saya Boleh Start Beli Produk
Shaklee?
Anda boleh buat pembelian sekali dengan pendaftaran untuk menjimatkan kos penghantaran. Kalau anda join Shaklee untuk buat bisnes, anda boleh terus start
promote Shaklee selepas menjelaskan yuran pendaftaran.
Orang kata, “Fast Action, Fast Result”
7. Kalau Tak Nak Buat Bisnes, Makan
Sendiri Jer Boleh Ke?
Boleh sangat. Takde masalah pun sebab Shaklee takdelah mewajibkan setiap ahli buat bisnes. Tapi kalau anda nak buat bisnes, mestilah lagi bagus sebab anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan dengan Shaklee.
8. Apa Kelebihan Jadi Ahli Shaklee?
Antara kelebihan jadi ahli Shaklee ialah anda dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah selain daripada mengumpul point (UV)
untuk setiap belian. Kalau anda berjaya mengumpul sekian-sekian point dalam satu bulan, anda akan mendapat ‘cash bonus’ daripada Shaklee. Selain daripada ‘cash bonus’, Shaklee juga menawarkan “Car Bonus” dan juga tiket-tiket percutian & umrah ke luar negara.
9. Kalau Saya Nak Buat Bisnes, Macam
Mana? Saya Malu...Tak Reti nak cakap... Tahniah, kerana membuat pilihan yang bijak! Tak perlu risau kalau anda seorang yang pemalu dan tak reti langsung tentang online bisnes.
Kami ada menyediakan group Whassap dan Group Facebook. Group ini akan di gunakan untuk menyampaikan info berguna dan berkongsi kebaikan produk, tips kekeluargaan, resipi dan semestinya promosi terkini dari Shaklee. Jadi kita boleh belajar bersama.
Anda tidak perlu risau saya memberi maklumat palsu atau sebagainya. Kerana saya mahu menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan saya. Jadi saya semestinya tidak akan sekali-kali menipu anda dengan apa cara sekali pun. Ramai pelanggan sedia ada telah menjadi kawan dan kami selesa berkongsi pelbagai cerita dan kami rapat seperti adik beradik.
Jika ingin menjadi sebahagian dari KELUARGA BESAR ini, kami sangat mengalu alukan. Samada anda mahu menjadi ahli untuk makan sendiri atau mahu berbisnes kedua-duanya ada kelebihan tersendiri.
Sila highglite perkataan KELUARGA disitu. Ya, kami berhubung seperti keluarga besar bukan sekadar bisness :)
Untuk mendapatkan khidmat nasihat, sembang shaklee dan jadual makan vitamin shaklee terus hubungi saya call/ wassap/ sms puan Siti 019-5522329

No comments:

Post a Comment