Vivix Revolusi terbaru dalam Pembaikan dan Pembaharuan Sel

Vivix, merupakan salah satu produk Premium keluaran Shaklee. Ia telah mencapai jualan lebih 2 juta botol  sejak mula dikeluarkan pada tahun 2004. 

Vivix telah banyak membantu meningkatkan kesihatan ramai orang samada masalah kesihatan biasa mahupun untuk penyakit kronik.

Sejarah hebat Vivix bermula ketika masih dalam kajian lagi. Saintis Shaklee bekerja keras selama bertahun-tahun lamanya untuk mencipta dan mengasingkan polifenol. iaitu Sejenis antioksida yang boleh menjaga dan memperbaiki DNA selular.

Bagaimana tonik anggur ni boleh menjadi satu ANTIOKSIDAN dan ANTIPENUAAN SEL yang sangat berkuasa?


kekuatan Vivix terletak pada 4 bahan utama yang terkandung di dalam ramuan Hebat Vivix:


1. Anggur Muscadine

Anggur muscadine adalah anggur liar yang sangat istimewa. Ia mempunyai sumber terbaik antioksida dan anti radang dan mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai anti-virus dan anti bakteria.

Ia Sangat BERBEZA dengan anggur biasa. Anggur muscadine mengandungi 5 KALI GANDA lebih resveratrol. Resveratrol dalam 1 SUDU vivix sama dengan resveratrol dalam 100 gelas wain.


2. Purple Carrot

Purple carrot atau lobak ungu ini mempunyai sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Ia juga mengandungi anthocyanins (antioksidan mustajab) yang bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Asid klorogenik yang terkandung di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan risiko diabetes.

Dalam kajian yang dibuat oleh Universiti Queensland, jus purple carrot didapati berkesan untuk merendahkan tekanan darah, menstabilkan bacaan gula dalam darah pesakit kencing manis dan juga boleh membantu penyakit hati dan jantung.

3. European Elderberry

Kajian di Austria University of Graz mendapati bahawa elderberry ekstrak mengurangkan pengoksidaan lipoprotein berketumpatan rendah (LDL) kolesterol. Pengoksidaan kolesterol LDL yang terbabit dalam atherogenesis , sekali gus menyumbang kepada penyakit kardiovaskular.

Selain menurunkan kadar kolesterol, European Elderberry juga mengandungi kandungan Vitamin C yang tinggi dan sangat bermanfaat untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Ia boleh membantu mencegah kanser, meningkatkan sistem imun, mengawal diabetes serta meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

4. Japanese Knotweed

Keaslian resveretrol dalam vivix shaklee adalah sebanyak 98% yang diekstrak dari Japanese Knotweed (Polyganum Cuspidatum). 6 kali ganda dari resveretrol tau. Ia digunakan untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Kajian Professor Harvard membuktikan RESVERATROL jika di gabung dengan POLIFENOL akan jadi 10 kali lebih BERKESAN dan POWERVivix ada 15 jenis POLIFENOL !

Terdapat TIGA PATENT di dalam Vivix yang menjadikan nya Sangat Special dan tak boleh di Tiru oleh syarikat lain.

Patent 1, Gabungan POLIFENOL
Patent 2, diproses secara COLD-FILLING extraction
Patent 3, diproses semulajadi TANPA PENGAWET dan menghasilkan cecair yang stabil.

Tugas Utama Vivix:

  • mempertahankan sel
  • memberi tenaga kepada sel
  • memperbaiki sel
  • meningkatkan prestasi sel.

Betapa terperinci nya cara pembuatan Vivix sehingga ia di Paten kan untuk menjaga Kualiti dan keberkesanan nya.

Maka nya, Khasiat, Kelebihan dan Keistimewaan yang terdapat di dalam Vivix hanya boleh di dapati daripada Shaklee sahaja.

Harga memang laa setanding dengan kualiti nya. Cuma RM475 sebotol. Satu hari hanya 1 sudu kecil. Dan cukup memadai. Sebotol ini juga tahan sehingga 30 kali penggunaan.

ketahuilah, Sihat itu MAHAL Tapi Sakit lagi MAHAL.


Klik Sini, untuk Lihat Testimoni Vivix


Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini


No comments:

Post a Comment