Review Pencuci Muka Youth Skincare yang memutihkan kulit

Review Pencuci Muka Youth, Luminous Gel Oil Cleanser


Dalam banyak-banyak pencuci muka yang Siti pernah cuba, pencuci muka Youth ni adalah yang paling best sekali. Sebab kulit muka terus kelihatan Cerah dan terasa begitu bersih sekali walaupun pada penggunaan Pertama! Memang wow sangat.

Ok, Siti cuba bagi review dalam bentuk point supaya lebih senang nak baca.


1. Bau

Bau nya sangat lembut dan segar. Tak de la wangi sangat sebab ia memang tidak mengandungi fragrance. Macam bau natural gitu.

2. Tekstur

Ia adalah sejenis Gel Oil Cleanser, maka ia berbentuk seperti gel jernih yang lembut. Sebaik sapu je ke kulit dan gosok-gosok ikut urutan muka tu, kulit terasa seperti di cuci dengan lembut sekali. Terasa nyaman tau. Kita boleh gosok lama-lama tanpa membuatkan kulit terasa kering. Lepas cuci muka boleh senyum lagi, ia ak membuatkan kulit jadi tegang.

ia juga membantu menanggalkan sel kulit mati secara lembut tanpa pengelupasan dan membersih kotoran jauh ke dalam liang pori untuk elak tersumbat. Sebab tu agaknya lepas cuci muka terus kelihatan Cerah berseri. Wah gitu

3. Buih

Kalau sebelum ni dah biasa guna pencuci yang kaya buih, kali ni Pencuci Muka Youth tidak mengeluarkan banyak buih. Walaupun buih tak banyak tapi tetap rasa puas je cuci muka, sebab syok je gosok kulit dengan lembut menggunakan gel oil Cleanser ni.

4. Keberkesanan

Saya nak bagi markah penuh untuk keberkesanan nya mencuci wajah dengan bersih. Kerana ia bukan sekadar mencuci biasa tetapi ia juga bertindak sebagai makeup remover.

Saya ada uji dengan menggunakan facial tissue. Titik kan sedikit toner dan lap pada kulit muka. Tiada pun kesan makeup yang tertinggal.

"Saya suka, Saya Suka" kata May May cerita Upin Ipin.. hahaa

5. Tempoh Penggunaan

Gel oil Cleanser ni cara guna nya hanya picit sebesar biji kacang saja dah cukup. Cukup penggunaan selama 2 bulan. Satu tiub ni ada 125ml.

Nak tengok harga setiap satu Produk Youth Skincare, klik sini



Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. 

Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini



No comments:

Post a Comment