Eczema sembuh selepas berbelas tahun mencari penawar




Jangan tak tau, masalah eczema bukan sahaja terjadi pada bayi dan kanak-kanak sahaja malah ia juga boleh terkena pada golongan dewasa.

Eczema tidak boleh di pandang mudah, kerana Eczema ni orang yang merasai nya sahaja tahu betapa azab nya ada masalah ni.

Bayangkan, rasa gatal pada kulit tapi kita tak dapat nak garu. Sebab nya kalau garu ia akan bertambah teruk pula, lagi nanti terjangkit pada pula pada bahagian kulit lain.

Makanan haruslah di jaga, tak boleh makan sembarangan. Nanti gatal. Kalau baby atau budak boleh la kita aturkan makan itu ini, tapi kalau orang dewasa, tekak dah pernah rasa yang sedap-sedap. Tapi di sebab kan ada masalah eczema tahan la jugak. Ada juga yang telah putus asa dan belasah makan saja, sebab nya kalau makan ke tak makan, eczema tetap ada.... Huhuhu

Bagaimana rasanya Teruk kan. Selain makan nak kena jaga, keadaan sekeliling juga harus sentiasa bersih dan baju perlu di tukar selalu. Lagi pula orang dewasa kan sedang  bekerja, kalau tak kerja bagaimana pula... tak kan nak kena duduk  diam-diam pula...

Pendek kata, agakleceh nak jaga. Silap jaga, eczema menyerang, azab sungguh rasanya...

Tapi, kali ini saya nak kongsikan kepada anda semua bagaimana seorang anak ini membantu ibu nya sembuh dari masalah Eczema yang sudah berbelas tahun di hidapi. Ubat dan belanja perubatan segala telah di Cuba hingga berabis ribu ringgit... Tapi eczema tetap tak sama saja, tidak sembuh.

Eczema oh Eczema...

Jadi, apakah yang di lakukan dan "ubat" apa yang di amalkan nya? Jom kita ikuti cerita beliau.

Ini kisah Mak saya dengan Masalah Eczema.



Bila sebut pasal Vivix dulu-dulu, saya rasa macam mahalnya Vivix ni. Masa tu macam betul ke testimoni-testimoni yang diorang share ni.

Tapi disebabkan kisah ni, memang dah buatkan saya berubah pendapat dan nak share dengan semua kebaikannya. Sangat berbaloi.

Kisahnya, mama ada masalah eczema kronik. Banyak dah berubat sana sini. Dah berbelas tahun dah eczema mama. Duit pun habis beribu untuk berubat.

Bayangkanlah sekali pergi rawatan sahaja dah rm500++. Tapi, eczema mama tetap tak surut.

(Siapa yang kenal mama tahulah macam mana kisah ni)

Saya pun baca segala details Vivix, cari dia punya kebaikan segala kandungan dia. Time tu nekad, aku mesti cuba beli Vivix untuk mama. Tak kesahlah, cuba je dulu. Terus grab 2 botol.

Hasilnya lepas 3 bulan, alhamdulillah memang amazing. Eczema mama hilang, kulit pun makin licin, bonus awet muda. Sakit-sakit sendi, gastrik pun hilang. Cuma tinggal sikit-sikit je lagi dekat tangan yang degil tak nak hilang lagi.

Bonus, walaupun mama dah 59 tahun. Tapi orang ingat mama masih 40an.


Semoga bermanfaat.


Vivix Promotion

Sepanjang bulan Ogos ini adalah promosi Vivix. Sesuai sangat untuk dapatkan nya dan berikan yang terbaik untuk kesihatan insan tersayang. 

Lagi pula, dengan pembelian 2 botol Vivix, anda akan mendapat:


Less 5%
FREE Shaklee Membership
FREE Shipping
FREEgift Special Shaklee Style
Cash Back rm36+

Jumlah harga 2botol Vivix, RM7xx

Harga lebih Jimat, dengan pembelian 6 Botol Vivix anda akan dapat:


FREE 1X Vivix
FREE Shaklee Membership
FREE Shipping
FREEgift Special Shaklee Style
Cash Back rm200+

Jumlah Harga 6 botol Vivix dan FREE 1 botol vivix lagi, RM22xx

Bagaimana Jika hendak beli 1 Botol Vivix sahaja?

Boleh saja jika mahu beli 1 Botol Vivix sahaja, tiada masalah.

Harga Vivix sebotol, rm475 (Tidak termasuk postage dan yuran keahlian)

Dapatkan harga penjimatan hingga 25% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan Siti. Yuran keahlian cuma RM65. 

Untk pengetahuan anda, Vivix ni point nya adalah besar dan sangat untung untuk anda dapatkan Vivix dengan menggunakan ID anda sendiri. (Id Shaklee akan di berikan selepas pendaftaran keahlian Shaklee)

Berapakah harga Vivix selepas jadi ahli? Harga Jimat selepas mendaftar ahli shaklee ialah RM45X. Harga ini sudah termasuk sekali dengan Yuran keahlian dan Postage. Jimat banyak kan?

Jadi, Jom daftar Sekarang dan dapatkan Vivix pada harga penjimatan. 

Hubungi Siti sekarang, Klik sini



Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan. 

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara eksklusif berserta konsultasi yang terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.


Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini

No comments:

Post a Comment