Peppermint Ginger Plus Shaklee bantu buang angin dan Loya

Peppermint Ginger Plus



Perbezaan Shaklee:
Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur dan di hasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.
Secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Manfaat Utama:

Pudina
Melegakan otot perut, ia mempunyai penenang. Membantu dalam masalah penghadaman, mabuk laut / darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Selain itu ia melegakan kesan sampingan seperti  muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudian merangsang pengeluaran peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu di jangkiti selesema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memeliahra pemikiran yang jelas dan tetap focus.

Halia
Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih darip[da 2 ribu tahun lalu. Halia merangsang rembesan enzim salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit ketika haid, loya dan mual angina ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepsa pembedahan bagi pesakit wanita.penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedy lain seperti merawat mabuk laut. Laporan penyelidik awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat dan mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan atau pengembaraan.

Pokok Adas (Fennal)
Orang eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala flu. Ia juga, dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.


Berapakah Harga Sebotol Peppermint Ginger Plus Shaklee?
1 botol, 90 biji
Cukup penggunaan untuk 1 bulan ++
Harga Cuma, RM47.50

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329

No comments:

Post a Comment