Keunikan Performance Drink - Minuman Elektrolit BerMineral





Perbezaan Shaklee:

Pertama kali di hasilkan pada 1980-an oleh saintis Shaklee dan University Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme) Performance Drink merupakan minuman sukan pertama bagi para Atlet di Amerika Syarikat. melalui perkasaan produk performance dari Sahklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.

Performance Drink ini juga telah di reka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerikaa Syarikat, Para Atlet bertaraf Antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance Drink sebagai pilihan utama mereka. Ini kerana, minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam sukan mahupun aktiviti penerbangan.

Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif Opticarb yang sudah di patenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Manfaat Utama:

1. Meningkatkan daya ketahanan badan
  • meningkatkan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh
2. Membekal tenaga dan daya tahan fizikal
  • ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. ia mengandungi potassium,kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut di rumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika da mereka yang aktif dalam kerja harian.
3. Mencegah Penyahhidratan
  • mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan,melembapkan kulit dan awet muda
4. Mengekalkan Paras Gula
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan proses penyembuhan akibat kecederaan otot.
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila mas dan di mana saja Enak di minum begitu sahaja atau di campur dengan minuman lain. Lebih sedap di bancu degan air sejuk, ia sangat menyegarkan.

Siapa yang memerlukan Performance Drink?

Para Atlet, mereka yang berpuasa sebelum dan selepas pembedahan,tidur lewat malam penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula, pening dan sebagai nya.


Berapakah Harga 1 Canister Performance Drink?

1 canister, berat bersih, 539g
Cukup utk kegunaan 1bulan
Harga, rm86.25

Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329

Klik link sini, untuk terus personal wassap Siti
www.wasap.my/60195522329

No comments:

Post a Comment