Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E Complex



Perbezaan Shaklee:
Di buat dari minyak soya organic dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, di ekstrak D-Alpha Tocopheryl yang aktif secara fisiologi dan di gabung dengan 8 jenis vitamin E (Alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membrane sel-sel , sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, cadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama:

Melindungi Jantung:
Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan tekanan darah, mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, mengahalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.

Mempertingkatkan kemampuan Reproduktif:
Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU  800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma.

Anti-penuaan:
1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, prut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha

Anti-Oksidan yang kuat:
Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan system imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan keroskan akibat radikal bebas bebas. Ianya juga memperbaiki maslaah oksidasi  katarak dan masalah penglihatan.

Kelestarian tenaga:
Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih

Memperbaiki Arthiritis:
Meningkatkan keannjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi

Menghalang keguguran:
Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Di gunakan pda ujian klinikal untuk menghalang kematian janin atau keguguran.

Memperbaiki parut:
Memperbaiki  parut bengkak dan ulser kulit. Boleh di kenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Nota:
Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE(beta carotene, vitamin C dan E) bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksida dalam melawan radikal bebas.

Adakah anda mengambil Vitamin E yang cukup?
Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melwan radikal bebas:
1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam


Adakah Vitamin E Selamat?
Di dalam buku prescription For Longevity yang di tulis oleh DR. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E dengan terperinci. Secara global, terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan berkenaan keberkesanan dan keselamatan vitamin E. kajian bertahun-tahun oleh University Harvard keatas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hamper 41% dan strok 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3200IU.

Cadangan pengambilan (Cara makan):
Untuk pemeliharaan kesihatan: 1kapsul sehari (selepas makan)
Untuk anti penuaan dan system reproduktif: 2 kali sehari, 1 kapsul setiap hari
Menentang kanser dan mengurangkan parut: 2kali sehari, 2 kapsul setiap kali

Viatmin E ( Alpha, beta, gamma, delta) ianya adalah Vitamin E terlengkap di pasaran.

Selenium-Suplemen Vitamin E pada lelaki tidak subur, Kesan keatas parameter air mani dan kadar kehamilan.
Journal: International Jurnal Of General Medicine
Authors: mohammad K Moslemi, Samaneh Tavanbakhsh
Kajian ini melibatkan 690 lelaki tidak subur dengan idiopathic asthenoteratospermia yang menerima tambahan harian Se (200ug) dalam kombinasi dengan vitamin E (400 unit) untuk sekurang-kurangnya 100 hari.

Kesimpulan:
Tambahan Se dan Vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan. Terutamanya pada motilitas sperma.


Berapakah Harga Sebotol Garlic Complex Shaklee?
1 botol, 120 biji
Cukup penggunaan untuk 1 bulan
Harga Cuma, RM156.25

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329


No comments:

Post a Comment