Collagen Powder Shaklee

Collagen Powder Shaklee



Perbezaan Shaklee

Shaklee collagen powder adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg kolagen RSS (Sisik ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang di ekstrak dari sisik ikan Merah. kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen di sukat dalam Dalton) amat mudah di serap oleh tubuh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji CameliaJaponica, kolagen ikan, ekstrak kekerang lactobacillus acidophilus, vitamin c and vitamin B, di gabungkan untuk mempertimbangkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Manfaat Utama:

  1. kolagen kita semakin menua. tubuh kita menghasilkan semakin kurang collagen dan mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang kendur. Umur bukanlah hanya satu factor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. kerosakan kolagen juga boleh terjadi dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udaar, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. justeru itu Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut. 
      2. Tampak lebih muda:
  •  kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku juga akan mengekalkan warna yang sihat
  • kulit akan kurang kering dan lebih elastisiti. kulit juga akan sembuh dengan lebih cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • membantu menghilangkan tanda penuaan. Dalam kes saya tanda penuaan di belakang tangan telah hilang.
      3. Rasa lebih muda:
  • kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan menjadi rapuh.
  • kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi
  • baik untuk mata. Kornea  memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal
  • memastikan otak sentiasa sihat. Sel Glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini di sokong oleh kolagen. adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik semasa peningkatan usia.

Fungsi Ramuan Utama:

Kolagen dari sisik ikan Merah
sisik ikan merah adalah sumber kolagenyang premium dengan kurangnya  pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

Ekstrak Biji Camelia Japonica
Biji Camellia Japonica terdiri daripada asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila di gabungkan dengan Ekstrak biji camilla japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat , amaun air yang banyak asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lebih lembut, lembap dan licin.

Elastin From kolagen ikan
Elastin memelihara kulit mendai flexible etapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit di tarik. kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Vitamin b turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak, protien untuk membebaskan tenaga yang di perlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Ekstrak kekacang
Glucosamine Ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata

Lactobacillus Acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Berapakah Harga 1 Kotak Collagen Shaklee?
Berat 1 kotak, 15 sachet
Tempoh Penggunaan, 14 hari
Harga Cuma, RM252.28

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329



No comments:

Post a Comment