Vitamin C Shaklee Semulajadi yang Istimewa




Vitamin C Semula Jadi (180 tablet)

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

Alami semula nikmat kesihatan. Nutrien yang betul memainkan peranan penting untuk keseluruhan kesihatan dan kesejahteraan.

Tahukah Anda?
Tubuh mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C melalui pemakanan harian dan suplemen untuk menampung keperluan tubuh badan.

Keistimewaan Vitamin Shaklee

Sustained Release Vita-C PlusTM adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Nutritional Facts

Saiz Hidangan: 1 tablet (922.00mg)

Ramuan untuk Amaun Setiap Tablet
Asid Askorbik 95% (Menyediakan 525.35mg Vitamin C)
553.00 mg Bioflavonoid Sitrus Kompleks
(Menyediakan 7.50 mg Bioflavonoid Lemon)
(Menyediakan 7.50 mg Bioflavonoid Oren)
(Menyediakan 7.50 mg Bioflavonoid Limau Gedang)
90.00 mg Hesperidin
(Menyediakan 7.50mg Bioflavonoid Oren) 30.00 mg


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen.


Berapakah harga Sebotol Vitamin C Shaklee?

Sebotol Vitamin C mengandungi 180biji
Cukup penggunaan untuk 3-6 bulan
Harga, RM97.50

Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329

Klik link sini, untuk terus personal wassap Siti
www.wasap.my/60195522329

No comments:

Post a Comment