Kebaikan GLA Complex Shaklee

GLA Complex
Perbezaan Shaklee:
Kebanyakan GLA (Gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran di hasilakan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA Shaklee di Ekstrak dari Borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO.

Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailability dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang di tanam secara organic di kawasan Saskatchewan.

Setia p ka[sul mengandungi lebih 300,g GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya di gabungkan dengan minyak Sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh Shaklee Guard, Antioksidan semulajadi yang di patenkan. Bioavailability nya di buktikan secara klinikal di mana ia mampu menyereap dan mengadun kedalam sel tisu.

Sumber Asli GLA

Borage Seed 17% - 25%
Blackcurrant 15% - 20%
EPO 7% - 10%
*the most GLA concentrate natural GLA is from borage seed
Shaklee GLA Complex, the most natural, the most effective natural ingredients.

Manfaat Utama:

Herba tradisi yang di percayai  Borage adalah herba kegemaran orang aBarat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina

Mengawal selia estrogen dan testosterone  GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal sleia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan,  mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan menopaus  memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Memperbaiki prostatemegaly  GLA memperbaiki msalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Menentang kanser  GLA adalah antioksidan yang meningkatkan system imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

Memperbaiki inflamasi kulit  ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

Mengahalang konplikasi diabetes  merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usiatua. Meringankan kebas dankesakitan di sebabkan oleh gula darah dalam darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang pertambahan berat badan  merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantic, mengahlang penambahan berat badan.  Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.

Menghalang tekanan darah tinggi  menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosclerosis dan myocardial infarction.

Memperbaiki tekstur rambut  memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
Hiperaktif dan autism (ADD / ADHD)  dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

GLA bukan sahaja untuk Wanita
Ramai orang bersalahanggapan bahawa GLA hanyalah untuk wanita sahaja. Sebenarnya supplemen GLA asid linoleic yang sama penting seperti asid amino tidak boleh di hasilkan oleh tubuh manusia. Ianya hanya di perolehi dari makanan. Sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan di campurkan isinya dengan makanan), Remaja, dewasa dan juga selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki)


Berapakah Harga Sebotol GLA Complex Shaklee?
1 botol, 60biji
Cukup penggunaan untuk 1 bulan
Harga Cuma, RM91.25

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329

No comments:

Post a Comment