Kebaikan Garlic Complex Shaklee

Garlic Complex Shaklee



Perbezaan Shaklee:
Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan di tanam secara organic di California, USA di waktu musim panas.

Di hasilkan secra ekslusif pada sushu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin Aktif (tidak semua tablet garlic yang di jual di pasaran mengandungi ALicin Aktif). Dwi teknologi di gunakan untuk mengawal bau Garlic.

Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemarry dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 100mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Manfaat Utama:

Mengandungi Spearmint:
Garlic antibiotic semulajadi.

Antibiotik yang Selamat dan Semulajadi:
Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan system imun tubuh, menghalang peyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Mengahalang Alergi:
Mempertingkatkan penyakit berkait system imun seperti hidung yang sensitive, sinus, allergy, asthma, selesema, hepatitis

Mempertingkatkan system penghadahaman:
Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastric, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria J.Pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

Memoderatkan Tekanan Darah Tinggi:
Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8point

Detoksifikasi:
Garlic mampu mengeluarkan  raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa plumbum dan cadmium adalah logam toksik yangakan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi jantung dan mengahalang strok dan penyakit koronari.

Mencegah kolestrol:
Menurunkan kolestrol, LDL, trigkliserid dan kelikatan darah. Mengurangkan pembekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari

Mencegah kanser:
Membantu mengelakkan dan merawat kanser dengan mengurnagkan bahan pencetusan kejadian kanser  Nitoramine

Menstabilkan Glukos:
Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.

Kenapa Garlic berbau?
Garlic mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser. Inilah asal bau Garlic.

Cadangan pengambilan Garlic (cara makan):

Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 tablet sehari (selepas makan)
Untuk Radang dan ALergi: 2 kali sehari, 2 Tablet setiap kali
Darah tinggi dan hyperlipidemia: 2-3 kali sehari, 2 tablet setiap kali

Berapakah Harga Sebotol Garlic Complex Shaklee?
1 botol, 90 biji
Cukup penggunaan untuk 1 bulan
Harga Cuma, RM56.25

Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329.

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329

No comments:

Post a Comment