Review dan Harga Youth Perfecting Skin Toner

Youth Perfecting Skin Toner



Salam Ceria dan Hi kepada anda yang jumpa Blog Siti ini. Siti sangat teruja nak kongsikan pada anda tentang Review Perfecting Skin Toner dari Rangkaian Youth Skincare.

Kalau dulu, Siti memang tak suka menggunakan Toner walaupun memang tahu antara fungsi toner ialah bantu tutup kan semula Liang pori yang terbuka semasa mencuci muka supaya kotoran tak tersumbat ke dalam nya.

Sebab nya, sebelum ini, kalau guna Toner, kulit Siti terasa Panas dan tambah kering. Ada tu sampai terasa gatal dan merenyam. Selepas sapu moisturizer pula tambah lagi merenyam dan tak selesa. Akhirnya Siti beranggapan Siti tak sesuai guna Toner..

Pada bulan February 2018, Shaklee ada keluarkan Rangkaian Penjagaan Kulit Terbaru, iaitu Youth Skincare. Siti terus beli 1 Full Set Youth. Mula tu risau juga kalau guna Toner jadi sama seperti sebelum nya.

Di sebab kan Shaklee telah berikan Jaminan Produk Skincare ini 100% Selamat dan 100% berkesan serta telah di uji dan menjalani kajian selama 8Tahun sebelum di pasarkan, maka Siti bulatkan hati untuk mencubanya.

Alhamdulillah ia sangat berbeza!!

Youth Skincare membuatkan tanggapan buruk Siti terhadap Toner terus berubah 360'. Haha

Siti tulis kan Review dalam bentuk Point ya, Lebih mudah nak baca semula:

Review Toner dari Rangkaian Youth Skincare


1. Bau

Bau nya sangat lembut dan fresh. Tidak menyengat dan tidak juga wangi. Sebab nya youth memang di jamin bebas daripada 2500 bahan kimia terlarang.

2. Tekstur

Tekstur nya seperti air. Ia warna jernih sama seperti air.

3. Feeling selepas sapu Toner

Sebaik selepas sapu Toner ke wajah terus rasa Best dan Fresh. Rasa sejuk je. Macam nak pejam mata best nya tu. Tak de rasa gatal dan merenyam. Kulit berasa sangat selesa dan ia tidak mengeringkan atau buat kulit tambah berminyak. Ia buat kulit jadi seimbang. Tak berminyak dan tak kering. Lepas tu nak sapu moisturizer jadi lebih mudah dan lebih menyerap. Sangat membantu utk ratakan moisturizer dan dapatkan kesan bedak yang sekata dan tak bercapuk-capuk.

4. Berapa lama tempoh kegunaan?

Sebotol Toner ini ada 177ml. Siti beli aritu pada bulan February masa Shaklee leader Conference sampai sekarang ni bulan Sept masih ada lagi setengah botol lagi baki nya.

5. Berapa banyak nak guna? Kena guna kapas?

Ya, Toner Youth harus di sapu menggunakan kapas atau facial Tissue. Cuma titik kan sedikit dah cukup untuk cover seluruh muka dan leher.

6. Berapa lama boleh nampak perubahan kulit?

Tak keterlaluan jika saya katakan sebaik sapu Toner ke kulit wajah, bukan saja kita rasa fresh dan nyaman malah kulit juga kelihatan lebih bersih, cerah dan bermaya. Tiada lagi kulit kusam dan pucat tak bermaya.

7. Recommended or Not?

Haruslah Highly Recommended!! Kalau anda memang cerewet tentang skincare dan kulit pula jenis sensitif atau pun yang mahu maintain kan keremajaan dan kecantikan kulit Normal Siti cadangkan cubalah Youth Skincare. Ia dijamin 100% Selamat dan 100% berkesan secara klinikal dan kajian Sains bukan dari hasil testimoni pengguna sahaja.

Antara fungsi Youth Toner: 

  • Membersihkan kulit dari sel kulit mati.
  • Membebaskan kulit dari sel sel kusam dan ejen pencemaran dari persekitaran
  • Mencerahkan kulit dan kelihatan lebih berseri, segar
  • Menghidrat & membekalkan nutrisi kepada kulit

Berapakah HargaYouth Perfecting Skin Toner?

Sebotol Toner ini mengandungi 177ml dengan Harga RM200 sahaja.

Bagaimana Nak dapatkan Toner dari Rangkaian Youth Skincare?

Anda boleh terus Hubungi Siti, di Talian 019-552 2329 atau terus klik Sini


Anda juga boleh beli secara Online di Shaklee2u, barangnya akan di Pos terus dari Shaklee Hq. Lebih Terjamin Berkualiti dan Selamat.

Klik pada Order Now untuk pembelian menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit anda. Isikan maklumat diri untuk pengeposan dan tandakan produk yang anda mahukan.e

Kemudian buat pembayaran dan tekan butang Submit. Barang akan di pos pada hari yang yang sama jika pembelian di lakukan Sebelum jam 11am.




Pengedar Sah Youth Skincare Seluruh Malaysia


Saya Siti Zubaidah, Pengedar Sah Youth Skincare. Saya sendiri menggunakan Youth dan telah pun merasai perubahan Kulit yang ketara. Daripada masalah Kulit kusam dan berminyak kepada kuKul yang leble sihat dan seimbang tidak Berminyak. 

Anda boleh lihat Testimoni Siti Sebelum dan Selepas mengamalkan Youth Klik Sini.

Dapatkan Youth dengan Siti untuk Siti berikan berikan Tunjuk ajar supaya anda juga dapat melakukan transformasi kulit yang lebih Sihat dan Cantik.

Hubungi Siti, Klik Sini









No comments:

Post a Comment