Youth Skincare Produk kecantikan Premium dalam Majalah Hijabista

Youth Skincare dalam Majalah Hijabista

Youth Skincare Shaklee bakal keluar majalah Hijabista! Yeay! untuk keluaran october hingga December 2018.


Apa yang menariknya dalam Edisi kali ini?

Selain Youth Skincare menjadi produk kecantikan Utama di dalam Majalah Hijabista ini. apa yang menariknya lagi ialah ia akan menerangkan betapa best dan special nya Youth Skincare ini hingga ia mampu menjanjikan "Kulit Berseri Kejelitaan Abadi". (dalam page no.5)



Seterusnya pada muka surat 86-89 ada Edisi Temubual Hijabista bersama 4 gorgeous young ladies yang telah totally transformed selepas menggunakan Youth Skincare. 

Kalau nak kulit Cantik cun melecun licin halus mulus kena dapatkan Rahsia dari mereka dan boleh lihat before after mereka selepas menggunakan Youth Skincare. Siti Pasti dan percaya memang ramai yang di luar sana yang sedang mencari produk premium penjagaan kulit harian yang sememang nya bebas bahan kimia tapi nak yang berkesan.

Bukan apa, ada banyak lambakan produk di luar sana yang menggunakan bahan semulajdi katanya tapi bila cuba kesan nya lambat ataupun langsung tidak berkesan. Kalau ada yang berkesan pula, kandungan nya penuh dengan bahan kimia berbahaya. kesan cepat kemudian kulit breakout teruk sampai ada yang rosak buah pinggang akibat penggunaan kosmetik yng tinggi bahan kimia.

ini lah bezanya dengan Shaklee, ia bukan hanya sekadar 100% menggunakan bahan semulajadi dan tanpa secalit pun bahan kimia malah ia juga 100% berkesan. Ini  Bukan Omong kosong tapi ia telah pun di buktikan secara sains dan ada kajian tentang nya selama 8 tahun.

kalau anda memang mencari produk kecantikan yang dijamin selamat dan berkesan Youth lah jawapan nya.


Harus kena dapatkan Majalah Hijabista ni sebagai rujukan dan informasi berguna. Dapatkan Set Youth Skincare anda dengan Siti, boleh terus klik sini untuk Order Youth Skincare.

Bulan ni Youth Skincare Promotion, harga murah sangat dan dapat FREE Shaklee Membership, FREE Postage dan Cash Back! Youth Skincare Promotion

Youth Out Of Stock, Masa mula di Perkenalkan

Siti ingat lagi masa mula Youth di perkenalkan pada bulan March awal tahun haritu. Sebaik sahaja Youth Available di Online Shakle2u terus Set Skincare ni Out OF Stock!! 

Iye, Betoll...

Out OF Stock dalam masa beberapa jam sahaja. Fuh!! memang berpeluh masa tu berebut beli Youth Skincare. Padahal nya beli di Online je pun. Ada tu, sampai sistem Shaklee2u hang sekejap gara - gara penangan Youth Skincare ni tau. 


Shaklee sendiri pun tak sangka sebegitu hangat sambutan Youth Skincare di Malayisa. Tapi kini Stock Youth di Shaklee Malaysia telah pun stabil dan insyallah ia cukup untuk memenuhi permintaan Produk Kecantikan Shaklee yang tinggi di sini.

8 Tahun kajian di jalankan Sebelum di Pasarkan



Youth ni telah menjalani Ujikaji selama 3 tahun untuk tahap keberkesanan dan keselamatan nya pada pengguna. Lepas para saintis dah rasa puas hati, mereka pun persembahkan lah pada MR. Roger Barnett, dan kemudian, 

"belum cukup bagus dan berkesan" kata nya.


Ops! ... Kemudian para saintis pun buat lagi ujikaji dan berlanjutan lah hingga 8 Tahun. Baru lah MR. Roger Barnett berpuas hati dengan kelebihan, keberkesanan dan keselamatan Youth, Shaklee Skincare ni.

Bukan sebab tak pandai, tapi sebab MR. CEO asyik kata "belum cukup bagus". Ini lah yang menjadikan Youth yang sekarang. 100% berkesan seperti yang kita dapat Youth pada harini. 

Shaklee mahu The Best among The Best!

Bayangkan, bagaimana Shaklee sangat mengambil berat soal keberkesanan dan keselamatan pengguna. Shaklee bukan main-main buat sesuatu produk. Memang di hasilkan dari hati gitu. Wah wah sangat kan.

Youth BEBAS dari 2500 jenis bahan kimia terlarang. 

Maknanya ia memang benar-benar selamat dan berkesan. Kiranya Youth ni pelengkap kepada suplement yang kita makan ni. Kalau yang dalaman kita dah amalkan yang semulajadi dan bebas bahan kimia, tak kan nak sapu yang ada bahan kimia di muka pula, kan kan.. mesti la nak Cantik Dalam, Cantik Luar.

Shaklee telah berikan Youth kepada beberapa golongan usia, dari muda hingga yang senior. Dan kesemua mereka ada perubahan 100%.

Di ulang, 100% perubahan telah berlaku! 

Kelihatan lebih awet muda, lebih cantik, eye bag pun hilang tau, jeragat dan jerawat lagi lah hilang seawal 7 hari.

Iya lah kan, di dalam Youth terdapat bahan yang sama seperti di dalam Vivix. Produk yang ternyata berkesan dan mampu menembusi hingga ke tahap sel dna. Jadi tidak hairan lah jika Youth sememangnya sangat best. korang mesti kena cuba tau.







Kenapa perlu pilih YOUTH sebagai skincare?


Ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten!

Dan yang membuat kan nya lebih Menarik dan lebih patut di miliki oleh semua orang adalah produk ini mengandungi polifenol yang bantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel. tahu tak Polifenol juga terdapat di dalam Vivix Shaklee?

Minum Vivix sebagai Suplemen anti penuaan dan guna pula Youth untuk SkinCare setiap hari, umpama diri anda di layan bagai kan Puteri. Best kan?

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini


No comments:

Post a Comment