Cara Rawatan Penyakit Psoriasis



Cara Atasi Penyakit Psoriasis Lebih Sihat dengan Supplement Shaklee

Ya betul, memang sampai sekarang masih tiada rawatan dan ubat khusus untuk menyembuhkan penyakit Psoriasis. Tetapi symstomp penyakit Psoriasis seperti keradangan kulit dan sendi, kulit kering dan bersisik, tahap imun yang rendah boleh di atasi dengan pengambilan Suplement dan Vitamin yang betul bagi membekal kan Nutrisi secukupnya kepada tubuh badan untuk menentang masalah ini. 

Apa kata Doktor tentang cara mengatasi symptomp Psoriasis



Di Shaklee, antara Supplement yang harus diamalkan untuk mengawal symptomp Psoriasis ialah:



1. VIVIX

Dalam kajian makmal, ramuan VIVIX telah menunjukkan ia memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan pada tahap selular:


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biognesis (pembentukan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products)
  • Di samping itu VIVIX juga turut membantu memelihara:-
  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • Kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sellular
  • Kesihatan yang berpanjangan



2. ESP

ESP Shaklee diperbuat daripada soya non GMO justeru selamat untuk diamalkan. Memandangkan ianya adalah protein, maka ia membantu pertumbuhan sel kulit baru yang lebih sihat. Ia berupaya membantu menghasilkan sel yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak.



3. OmegaGuard 

Bersifat anti-radang. Bantu kurangkan radang kulit psoriasis dan ekzema. Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan omega 3 yang 99.99% tulen. Minyak ikan membantu meningkatkan imunisasi badan dan bersifat anti radang justeru dapat mengawal keradangan kulit. Minyak ikan merupakan terapi kepada penyakit autoimun termasuklah SLE seperti psoriasis dan lain-lain penyakit autoimun.



4. Vitamin C

Anti-oksidan, sumber kolagen. Bersifat antioksidan dan sangat baik untuk meningkatkan sistem imun. Nutriferon adalah pencetus, manakala vitamin c adalah askar yang bekerja untuk menjaga sistem imun kita. Jadi selain Nutriferon, vitamin C juga penting untuk sistem imun yang kuat. Selain itu vitamin C juga terbaik untuk kesihatan kulit.




5. B-Complex

Melawan tekanan ~ B Complex dapat membantu kita dengan cara memastikan fungsi saraf berjalan dengan lancar, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

Mencegah anemia ~ B Complex boleh  membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi, merangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah2, serta mabuk darat dan laut.

Detoksifikasi ~ B Complex juga mampu meredakan alahan.




6. Herbal Blend 

Krim tanpa Paraben dan Steroid serta tanpa sebarang bahan kimia terlarang. Ia membantu melegakan keradangan dan kegatalan pada kulit. Sapuan krim herba blend untuk kegunaan luaran. Membantu menjaga kelembapan kulit dan meredakan keradangan dan kerengsaan kulit. ia mempunyai rasa mint yang menyejukkan dan melegakan. Tidak berminyak dan bau yang segar.



Berapakah Harga Set Psoriasis Shaklee?


Anda boleh klik pada Buy Now untuk sebut harga dan anda juga boleh terus membuat pembelian menggunakan Kad Debit atau Kad Kredit anda.

Atau

Klik sini untuk terus direct Wassap Siti untuk dapatkan 25% diskaun.


Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini



No comments:

Post a Comment