Hilangkan Simptomp Psoriasis secara Sihat Tanpa Steroid

Pada 29 October 2018 yang lalu adalah World Psoriasis Day. Tujuan nya adalah untuk memperkenalkan kepada Umum Apa itu Psoriasis. Apa yang lebih penting adalah tolong jangan mendikriminasikan pesakit Psoriasis. 

Ini Kerana mereka sudah cukup menderita dengan masalah kulit sensitif atau terlalu sensitif usahlah di tambah lagi dengan bebanan emosi.

Psoriasis di kategori kan sebagai Penyakit Kulit. Namun walaupun ia adalah sejenis penyakit kulit tetapi ia TIDAK BERJANGKIT dengan sentuhan dan juga jika kita berada dekat dengan mereka.

Lihat Artikel Apa Itu Psoriasis

Simptomp yang di hadapi Pesakit Psoriasis:




Cara Hilangkan Psoriasi secara sihat Tanpa Steroid dan bahan kimia

Sehingga Kini sebenarnya tiada sebarang ubat yang di temui untuk menyembuhkan 100% kepada penyakit ini. Namun walaupun begitu penjagaan diri yang teliti dengan konsisten dalam jangka masa panjang sudah pun terbukti mampu mengawal penularan penyakit ini dari menjadi lebih teruk dan juga membantu mengawal simptomp Psoriasis.

Walaubagaimanapun, apa pun tanggapan orang lain terhadap penyakit yang kita hadapi, hadapi nya dengan tenang dan anggap mereka belum mengetahui penyakit psoriasis ini tidak berjangkit. Bertenang juga adalah terapi kepada penyakit ini kerana jika Stress Psoriasis ini boleh menular dengan lebih cepat lagi. Yang susah diri kita sendiri juga. Jadi cuba untuk belajar menerima diri seadanya dan memaafkan mereka yang masih naif dengan penyakit ini. Insyallah diri menjadi lebih tenang dan tidak mudah stress.

Meskipun tiada lagi sebarang penawar kepada masalah psoriasis itu tidak bererti kita harus menyerah kalah. Penyakit ini masih boleh di kawal penularan nya dari terus merebak dan kita juga boleh mengawal simptomp dari terus menyakiti kita. Insyallah.


Pesakit Psoriasis yang mempunyai Masalah kulit Terlalu kering dan Gatal Semakin Berkurang.




Beliau adalah pesakit Psoriasi setelah sekian lama dan menderita simptomp psoriasis seperti kulit kering dan terlalu kering. Kulit yang Gatal, menggelupas dan tidak selesa.

Akhirnya beliau menemui Vivix dan Krim Herbal Blend yang membantu beliau mengurangkan kegatalan dan masalah kulit kering. 

Alhamdulillah, masa kegunaan pertama kali itu, belum pun habis sebotol Vivix beliau telah merasai perubahan ketara dan kulit tidak lagi gatal dan mengelupas seperti sebelumnya.


Apa yang menariknya Vivix dan Krim Herbal Blend?


1. Vivix


Ia adalah sejenis minuman Botanikal yang mempunyai Antioksidan yang sangat tinggi serta di perkaya kan lagi dengan Resveratrol dan Polifenol. 

Antioksidan sangat bagus dalam menentang radikal bebas yang terdapat di dalam tubuh badan. Vivix merupakan satu satunya Produk yang mampu membaiki Sel hingga ke tahap DNA. ia telah pun di Paten kan. Bermakna tiada lagi produk lain yang mampu membaiki sel seperti yang di lakukan Oleh Vivix.

Oleh kerana Psoriasis terjadi adalah kerana pertumbuhan Sel Kulit yang sangat pesat dan tidak normal maka ia perlu di betulkan dengan "sesuatu" yang juga mampu menembusi Sel Kulit.

Sebab itulah Vivix adalah merupakan Alternatif terbaik dan selamat di amalkan untuk jangka panjang mahupun pendek. kerana Vivix adalah 100% menggunakan bahan SEMULAJADI dan 100% TANPA Bahan Kimia Berbahaya.


2. Krim Herbal Blend


Krim Herbal Blend merupakan sejenis krim yang Formula nya tidak berminyak yang menjadikan kulit lembut dan segar. 

Formula menthol yang menyejukkan diperkaya dengan ekstrak semula jadi termasuk rosemary, kamomil, minyak jagung dan salvia membantu untuk melegakan kulit, Melegakan kulit yang kering, mengelupas dan kasar, Melembutkan kulit kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki. 

Formula tidak berminyak yang menjadikan kulit lembut dan segar. 

Formula menthol yang menyejukkan diperkaya dengan ekstrak semula jadi termasuk rosemary, kamomil, minyak jagung dan salvia membantu untuk melegakan kulit dari terus keradangan.  


Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?




Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini



Pembelian Produk Shaklee menggunakan Esell

Anda juga boleh dapatkan Produk Shaklee untuk Set Psoriasis iaitu Vivix dan Krim Herbal Blend dengan klik Order Now" sekarang dan buat pembelian menggunakan kad debit atau kad kredit anda. Butiran diri seperti Nama dan Alamat di perlukan untuk tujuan penghantaran.


No comments:

Post a Comment