7 Review Vitamin C Shaklee untuk Kulit Cantik dan Putih

Review Vitamin C Shaklee untuk Putihkan Kulit


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada anda pembaca budiman.

Kalau kita jumpa disini maknanya anda juga sedang mencari "Sesuatu" untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri dan paling penting yang menjadi Trend terkini iaitu "Nak Kulit Putih" dan dalam masa sama risau juga dengan segala bahan kimia dan kesan buruk akibat memakan produk kecantikan. Contohnya seperti masalah buah pinggang, kulit menggelupas, kulit tambah break out! Takutt nyaaa.

Jadi Siti rasa terpanggil nak share dengan anda semua tentang Vitamin C Shaklee yang sungguh lain daripada lain dan ia paling mujarab! Haha

Siti kongsikan dalam bentuk point la kan, baru senang nak baca dan faham. Jika ada sebarang pertanyaan boleh saja terus wassap Siti tau.

7 Review Vitamin C Shaklee untuk Kulit Cantik Putih licin.

1.  Selamat

Vitamin C Shaklee adalah semulajadi dan tiada sedikit pun bahan kimia di masukkan kedalam nya. Jadi ia 100% Selamat.


2. Tidak mengakibatkan Gastrix dan pedih perut

Vitamin C Shaklee di perbuat daripada Ekstrak Jagung. Ya, Jagung dan bukan nya dari buahan sitrus seperti Limau atau Oren. Jadi ia sesuai untuk mereka yang ada masalah perut sensitive.

3. Berkesan

Sustainae Release Vitamin C ini mempunyai sistem Pelepasan berperingkat yang melepaskan 100mg Vitamin C setiap 1 jam sehingga habis. Ini bersamaan dengan pengambilan 1 setengah biji buah Oren. 1 tablet mempunyai 500mg. Maka anda akan di bekalkan vitamin c selama 5 jam.

Dengan teknologi canggih ini, tubuh badan dapat menyerap dan menggunakan VitaminC sepenuhnya tanpa di bazirkan. Kerana vitamin c adalah vitamin larut air. Jika berlebihan dalam sesuatu masa ia akan di singkirkan ke pundi kencing. Tubuh badan hanya mampu menyerap sebanyak 100mg sahaja dalam sesuatu masa.

Jadi sebab tu Vitamin C Shaklee paling berkesan kerana tubuh badan benar- benar memanfaatkan nya.

4. Di perkaya kan dengan Bioflavonoids

Vitamin C ini di perkayakan dengan 120mg Bioflavonoids Sitrus ya g bertindak secara sinergi dengan vitamin c untuk menambah kan lagi keberkesanan nya.

Jika hanya Vitamin C sahaja pun sudah wow! Lagi pula di perkaya kan dengan Bioflavonoids bertambah super power berkesan.

Baca sini untuk tahu lebih lanjut Apakah Bioflavonoids

5. Bagaimana rupa bentuk dan rasa tablet Vitamin C?

Tablet vitamin C ini berbentuk lonjong dan mudah di telan. Rasanya kalau kemam lama-lama dalam mulut agak masam juga. Jadi lebih baik telan saja, tak yah la dok kemam-kemam, udah kenapa, ye dok... Haha

6. Apa lagi yang Best dengan Vitamin C ni?

Masker dan dan Scrub wajah.

Haa kalau nak tau, selain ia boleh di makan Vitamin C ini juga boleh di buat masker tau. Kalau di amalkan selalu lagi lah cepat kecut semua jerawat dan membantu sekata kan tona kulit dan kulit lebih cerah berseri.

Cara nya, ambil 1 tablet dan pecahkan guna sudu. Tekan tekan sikit dan campurkan dengan beberapa titik air masak. Untuk ia pekat dan boleh menempel di wajah. Tunggu kering dalam 15-30 minit. Kemudian jangan terus di bilas tau, tapi basahkan jari dengan air dan gosok lembut ke wajah. Ia bertindak sebagai scrub pula. Lepas tu baru bilas bersih. Haa best kan? Siti sangat rekomen pada anda semua kalau nak cantik tau.

7. Siti pun ada makan Vitamin C jugak ke? Ada  tak gambar Siti Sebelum selepas? Dan testimoni pengguna lain?

Harus lah Siti pun amalkan Vitamin C ni. Siti sendiri guna produk shaklee dan Siti kobgsikan kebaikan nya pada anda supaya anda juga dapat manfaatnya.

Meh Siti kongsikan pada anda gambar Siti sendiri before and after guna Shaklee ni.


Siti ada cerita kan lebih lanjut tentang before dan after Siti ber-shaklee di sini.


Lagi 8 Testimoni dan Review Terbaru dari pengguna vitamin C yang Super Power ni.










Ini lah dia nya rupa Vitamin C Shaklee.



Berapakah harga Sebotol Vitamin C Shaklee?

Saiz: 180biji
Penggunaan: 3-6 bulan
Harga: rm97.50



Bagaimana nak Order Produk Shaklee?
Untuk sebarang pesanan produk Shaklee boleh terus menghubungi Siti 019-552 2329 atau klik di sini untuk terus direct wassap Siti,klik sini

Berita Baik,

Anda layak untuk mendapatkan 25% diskaun sekiranya anda adalah ahli Shaklee. Untuk dapatkan diskaun lagi 25% dan daftar keahlian Shaklee, juga boleh terus hubungi Siti di talian 019-552 2329 atau terus klik sini

Ingin Mencuba Produk Terbaik Shaklee?



Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda yang inginkan kehidupan yang sihat dan berpanjangan.

Shaklee telah membuktikan produk yang dikeluarkan memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga dan muda pada tahap selular.

Hubungi saya untuk mendapatkannya secara Ekslusif berserta Konsultasi terbaik. Juga boleh menikmati harga lebih jimat sehingga 20% dengan menjadi ahli Shaklee.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut. Siti 019-552.2329.

Lihat apa kata mereka yang telah berurusan dengan Siti. Klik sini

No comments:

Post a Comment