Kenapa MESTI Beli Vivix Shaklee masa January 2017 Promotion



Berita baik kepada penggemar vivix dan anda yang sedang mencari Alternatif untuk pelbagai penyakit Kronik seperti Diabetes, Sakit Jantung, Sakit Buah Pinggang, Kanser mahupun mahukan Awet muda.

Sepanjang Bulan January 2017, VIVIX Shaklee PROMOSI !! 31hb Januari 2017!!.. Pembukaan Tahun yang Hebat dengan Vivix😉

Yang tak pernah cuba Vivix mari borong habis2an...BELI 6 dapat lagi 1 BOTOL, BELI 2 BOTOL, DISCOUNT 5%

Harga Vivix Sebotol? 
1 botol vivix mengandungi 150ml,
Tempoh penggunaan cukup sebulan,
Cuma, rm475

Dengan pembelian sebotol vivix, automatik
- free postage
- mendapat keahlian Shaklee. 
- jimat 25% untuk semua produk shaklee 

Vivix Twin Pack, rm7xx 
Dengan pembelian Vivix Twin Pack ini, automatic anda dapat:
- FREE Postage 
- FREE membership bernilai rm68.90
- JIMAT 25% untuk semua produk shaklee 
- CASH BONUS, rm36

ATAU

Vivix 6+1 botol, rm24xx
Dengan pembelian Vivix 6+1 ini, automatic anda dapat:
- FREE Postage 
- FREE membership bernilai rm68.90
- JIMAT 25% untuk semua produk shaklee 
- CASH BONUS, rm200++

Kenapa mesti makan VIVIX?

Jika anda berumur 25 Tahun dan ke atas, vivix merupakan supplement yg paling sesuai untuk anda awet muda dan elakkan pelbagai penyakit yang bermula dari umur 30an. 

Apa lagi sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, jantung kanser dan sebagainya. Vivix adalah wajib! 

Seharusnya jangan tunggu sakit baru nak cari ubat. lebih elok mencegah sebelum sakit. 

kenapa vivix? saya beritahu sebabnya....

1. Clinical tested!

Vivix adalah supplemen terulung yg telah di uji berkali2 dan mendapat byk pengikhtirafan. Berbillion Dollar sudah dilaburkan untuk kajian dan juga penciptaan Vivix. Hanya Vivix Shaklee sahaja yg dibuat khas mengandungi gabungan Resveratrol dan Polyphyenol dari phytonutrient. Tiada jenama supplemen lain yg setanding dan lebih baik dari vivix dan mempunyai gabungan keduanya. Shaklee juga sudah mematernkan Vivix.

2. Supplemen Botanical yang hebat

Vivix dicipta dari 4 sumber tumbuhan yang hebat, iaitu Muscadine grapes, Purple Carrot, European Elderberry dan Polyganum Cuspidatum. Jadi, tiada kesangsian terhadap penggunaan sumber haiwan terhadap vivix. Dan sudah pasti HALAL

3. Bertindak hingga ke Cell DNA

Tubuh kita terdiri dari cell2 yg membentuk tissue kemudian membentuk otot. Jadi, semakin berusia dan juga faktor luaran seperti pencemaran, terdedah kepada sinaran UV yg banyak, faktor pemakanan, menjadikan cell2 ditubuh kita semakin cepat rosak dan mati. Sekaligus kita akan tua sebelum waktunya, penyakit akan mula bertimpa2 dan juga organ2 badan kita semakin merosot. Hanya Vivix mampu untuk membaiki, memberi tenaga, mempertahankan dan meningkatkan prestasi cell2 manusia kerana vivix sahaja yg boleh mencapai hingga ketahap Cell DNA anda.

4. Berikan Khasiat kepada Tubuh kita

Manusia sering tak sedar bahawa tubuh badan kita memerlukan khasiat. Sebaliknya ramai yg suka memudaratkan tubuh badan sendiri, makan makanan yg memudaratkan, merokok, minum minuman tinggi gula, tiada aktiviti senaman, kurang tidur, dan macam2 lagi. Tidak sayang kah dengan tubuh kita? kenapa tidak mahu dan berkira2 apabila nak berikan yg terbaik utk tubuh sendiri? Hanya anda sahaja yang boleh menjawabnya. Tapi saya cadangkan anda berilah vivix ni kepada diri anda sendiri dan juga kepada orang yang anda sayangi. Sangat Berbaloi! 

Lagi Penjimatan Terhebat, belilah vivix sementara promosi. Nanti lepas promosi harga berbalik pada rm475. Saya tahu anda semua memang bijak.

Semestinya Free Consultation untuk semua customer saya. Terima kasih!

Dapatkan Vivix dan ikhtiar sembuh, 

Wassap/ sms Siti 019-552 2329
Email: sitizubaidah_basrah@yahoo.com

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda.


No comments:

Post a Comment