Penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya

image
Masih berkira kira kalori dalam makanan? Masih keliru apakah yang boleh dimakan dan tak boleh di makan semasa proses penurunan berat?? Masih lagi tercari cari petua kuruskan badan? Tapi dalam masa yang sama, mempunyai masa terhad untuk buat segala macam senaman dan skuad untuk kurangkan lemak dan kurang idea dalam menyediakan menu diet harian yang sihat tanpa mengabaikan kandungan zat harian yang penting.
Cinch™ Shake Mix Shaklee memberikan jawapan segera dan sihat kepada persoalan
"Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" atau "Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?". Adakah menu diet saya cukup khasiat untuk keperluan harian?
image
Cinch™ Shake Mix Shaklee merupakan minuman dan juga bertindak sebagai pengganti makanan yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.
Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Dalam kata lain, leucine dalam Cinch Shake Mix membantu menghilangkan lemak dan menghalang kehilangan otot.
Setiap kali menikmati Cinch Shake Mix, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting.
Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot. Otot berguna untuk meningkatkan metabolisma. Metabolisma menggalakkan pembakaran kalori. Kalori bersamaan LEMAK anda.
Maka, Semakin banyak OTOT terbina,  semakin tinggi metabolisma, semakin tinggi metabolisma semakin cepat kadar pembakaran kalori atau lemak anda. Akhirnya badan anda akan terbentuk kemas tanpa bonjolan hodoh sekaligus mengurangkan berat badan anda.
Cinch Shake Mix Shaklee ini merupakan makanan yang kaya dengan protein mampu membantu menahan kelaparan dan mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Di tambahkan lagi dengan kandungan leusina dan zat-zat lengkap yang diperlukan oleh badan.
Cinch Shake Mix Shaklee memberikan khasiat seperti satu hidangan makanan lengkap tetapi dalam bentuk seperti pencuci mulut yang mudah dihadam.
Jadi anda tidak perlu bimbang berapa kalori yang di ambil dan bimbang tidak cukup keperluan zat harian kerana dengan Cinch Shake Mix Shaklee anda telah menggantikan sehidangan lengkap.
Gantikan saja sarapan dan makan malam dengan Cinch Shake Mix dan makan seperti biasa waktu tengah hari.
Cinch Shake Mix Shaklee mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa mengurangkan berat badan.
Dalan setiap hidangan Cinch Shake Mix Shaklee Terdapat 24 gram protein bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang, kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dan Nilai glisemic yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting. Cinch Shake Mux Shaklee tiada perisa, pewarna atau pemanis tambahan. Diperbuat daripada jenis Soya bukan GMO.
Selain pengganti makanan yang menyediakan hidangan diet lengkap anda juga memerlukan DETOX dan FAT BURNER untuk langkah penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya.
Seperti membina rumah, kita bukan hanya perlukan batu bata, tetapi kita juga perlukan simen dan tukang buat rumah. Barulah rumah idaman dapat dibina. Begitu jugalah dalam pembentukan badan yang cantik dan penurunan berat yang berjaya. Kita perlukan Bakar, Buang, Bina.
Kenapa perlu Detoks? Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus bersih, badan menyerap nutrien pada tahap lebih optimum.
Tahukah anda, kunci asas untuk kurus adalah Detox yang baik.
image
Jadi, amat di syorkan Alfalfa Shaklee atau Herba Lax Shaklee untuk menjayakan proses Detox anda.
image
Jangan terkejut untuk penggunaan pertama anda akan mendapati najis yang berwarna hitam, pekat dan berbau buuusuukk...uhuuu itulah toksin yang selama ini mengganggu penyerapan nutrien dan memerangkap banyak air dalam badan. Ini yang menyebabkan seseorang menjadi GEMOK AIR dan mempunyai bonjolan hodoh di kiri kanan pinggang.
Sesudah Detox dan Pembinaan Otot, FAT BURNER diperlukan bagi mempercepatkan proses penurunan berat dan pembentukan semula bentuk badan.
Di sinilah rahsia terbongkar dimana penurunan berat tanpa melakukan senaman yang dasyat. Cukup dengan melakukan kerja rumah biasa atau sauna sebagai alternatif senaman masa kini yang tidak menuntut ruang, masa dan pakaian khusus.
FAT BURNER yang dimaksudkan ialah Lecithin Shaklee atau Omega Guard Shaklee.
image
Kenapa perlu Lecithin atau Omega Guard?? Ia berfungsi untuk memecahkan lemak. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membrane.
Perlu diingat Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan untuk mencegah lemak melekat pada dinding membrane.
Bertindaklah sekarang untuk penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya. Anda perlukan 3B untuk berjaya, Buang, Bakar dan Bina.
Dengan harga yang berpatutan pasti tidak akan menyesal cuma menyesal sebab tidak mencuba :)
Cubalah Set Kurus Shaklee pasti berbaloi baloi!!
Pengganti Makanan:
Harga Retail Cinch Shake Mix Shaklee: RM173
Detox:
Harga Retail Alfalfa Shaklee:
Saiz S, 330biji Rm53.75
Saiz L, 700biji Rm97.50
Harga Retail Herb Lax Shakkee:
Saiz 120biji RM52.50
Fat Burner:
Harga Lecithin Shaklee:
Saiz 180biji RM52.50
Harga Omega Guard Shaklee:
Saiz 90biji RM136
Untuk mendapatkan khidmat nasihat dan jadual makan vitamin terus hubungi saya call/ wassap/ sms puan Siti 019-5522329

No comments:

Post a Comment