GLA Complex Shaklee bantu masalah kesuburan

Mengalami masalah kesuburan? Ada mempunyai masalah wanita...masalah period yang tak teratur menyebabkan sukar untuk merancang kehamilan, senggugut,
Jom nak cerita bagaimana sebenarnya GLA Complex ni membantu memperbaiki kesuburan wanita.??
image
GLA mengandungi asid lemak Omega 6 yang membentuk prostaglandin yang  merupakan salah satu hormon untuk mengawal atur proses badan yang normal..
Kehadiran Omega 6 untuk wanita di bahagian rahim sangat penting... Fungsi utamanya untuk membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.
Dari segi kesuburan, GLA Complex ini membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur.
Kalau anda perasan, dalam sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur.
Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Boleh je kita cek sendiri sebenarnya pada waktu subur samada discaj kita jernih atau berkeladak.. Haa.. Ni
yang tak bagus tau..
Kalau tengah-tengah hari subur (biasanya hari ke 13-15 selepas hari pertama datang
bulan), discaj kita cerah dan bersih... Maka mudahlah untuk proses persenyawaan berlaku...
Di sinilah fungsi GLA Complex untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini bagi membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.
Satu lagi, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.
Jadi, kalau ovum dan sperma tidak bertemu pada hari subur, masih ada peluang utk ovum dan sperma bercantum sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.
So, peluang untuk kita hamil lebih mudah... :)
image
Harga Retail GLA Complex Shaklee:
Saiz 60biji RM91.25
image
Untuk mendapatkan khidmat nasihat dan jadual makan vitamin Shaklee terus hubungi saya call/ wassap/ sms puan Siti 019-5522329

No comments:

Post a Comment