Jamu moden untuk Wanita Aktif kekal cantik luar dan dalam


Sebenarnya ramai wanita yang mengalamai masalah "dalaman orang perempuan". Walaupun ia bukan sejenis penyakit kronik yang merbahaya tapi ia tidak harus di biarkan sehingga menjadi kronik pula. Lebih kronik lagi pada wanita yang sudah berumah tangga. Ops...

Contoh nya masalah keputihan, jika di biarkan berlarutan tanpa rawatan dan ikhtiar sebaik nya ia akan menjadi penyakit kronik bukan saja buat anda malah ia turut memberi kesan pada hubungan suami isteri.

Kalau orang dulu-dulu memang akan amalkan jamu untuk pelbagai sebab. Contoh nya untuk merampingkan pinggang, memberi tenaga, menjaga hubungan intim suami isteri, sebagai "perapat" serta mengelakkan keputihan dan sebagainya.

Namun kekangan masa biasanya membuat kan ramai wanita yang "tak sengaja" mengabaikan penjagaan ini.

Benarkah anda memang "tak mahu menjaga" atau anda sebenarnya tak pasti dan tak tahu pun nak amalkan jamu apa melainkan jamu semasa pantang. Itu pun beli set. Lepas habis pantang jamu semua pun pantang jumpa dah....

Jamu Moden untuk wanita Aktif kekal Cantik luar dan dalam

Usah bimbang, kerana saya ingin memperkenalkan "Jamu moden" yang bukan di buat di belakang rumah, tetapi siap ada ujian klinikal dan pengesahan halal serta jaminan keberkesanan nya.

"Jamu Moden" yang saya maksud kan ialah Alfalfa keluaran Shaklee.

Alfalfa Shaklee


Alfalfa merupakan satu tumbuhan yang kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral yang penting yang diperlukan oleh tubuh. Ia juga dikenali sebagai “The King Of All Food” kerana mempunyai khasiat yang sangat banyak untuk kesihatan tubuh badan.

Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke dalam tanah mampu menyerap nutrien dan mineral daripada tanah secara maksimum, manakala daunnya kaya dengan klorofil.

Alfalfa kaya dengan vitamin A, vitamin C, vitamin E, vitamin K serta fiber, protein, kalsium, potassium, fosforus dan zat besi. 

Kebaikan Alfalfa:

1. Penawar keputihan
2. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
3. Redung
4. Allergi
5. Melegakan sakit sendi dan belakang.
6. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
7. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
8. Memberi kelegaan semasa haid.
9. Merawat arthitis
10. Bagus untuk elergi dan ekzema
11. Merawat asma
12. Mencuci usus bagi membuang toksik
13. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan
14. Jangkitan dalam buah pinggang
15. Meneutralkan asid dalam badan
16. Merawat masalah keputihan pada wanita
17. Menganjalkan payudara bagi wanita.
18. Bertindak sebagai kacip fatimah bagi para isteri.
19. Memulihkan urat selepas bersalin
20. Membantu merawat bahagian intim wanita.
21. Meningkat stamina bagi persediaan hubungan suami isteri
22. Melegakan sembelit

Banyak kan kebaikan Alfalfa ni untuk para wanita. Jadi kalau nak sihat dan cantik di luar dan juga di dalam, amalkan lah Alfalfa setiap hari dengan konsisten tau. Pasti En.Suami bertambah sayang.

Cara Beli Alfalfa dan Produk Shaklee yang lain


Klik "Esell order Now" untuk pembelian Online dengan menggunakan Kad Debit/ Kredit. Saya akan hubungi anda untuk konsultasi dan Jadual Ber-Shaklee




Klik sini Jika anda perlukan bantuan segera untuk menggunakan esell atau ada sebarang pertanyaan dan mahu saya tolong Order Produk Shaklee untuk anda.

No comments:

Post a Comment