Terus lah melangkah dan Capai Impian mu

4/06/2017


Bersama kita dalam membuat perkara yang baik-baik. Kalau dulu asyik risau aje nak kongsikan sesuatu yang baik-baik dan best!

Pasai apa? 

Pasai takut kat perkara macam-macam (Tak logik pun nak takut sebenarnya), Takut nanti orang kata apa...takut nanti di kata kan riak, takut nanti di katakan menunjuk.. e'eh kalakokan? 😅

Tapi sekarang tak lagi, pasai apa? 

Yang kita takut tu % nye kecik je...jadi abaikan saja. Sebab % orang yang tak berfikir begitu lebih ramai dan lebih besar sebenarnya tau.

Alhamdulillah orang sekarang makin bijak. Amin.

Jadi, kalau lah saya tak kongsikan perkara -perkara yang baik-baik contohnya, bagaimana untuk merubah ekonomi keluarga dan bagaimana menuju ke arah hidup lebih sihat, jadi bagaimana orang nak tau..kan kan kan huhuu 

Oleh itu, saya sentiasa cuba perbaiki diri sendiri dari masa ke semasa dan lebih menghargai orang sekeliling, lalu supaya menjadi contoh pada generasi seterusnya. Orang kata kita ubah dulu diri kita, baru lah yang lain mengikut..ye dak..😉

Jom, tok sah bersedih dengan kisah lalu, teruskan perjalanan mu dengan lebih bersemangat dan cari lah ilmu supaya langkah mu lebih ber Erti 😘

Peluang masih terbuka luas, maka kerja kan lah ia.

#liveaamazing #tsunamishaklee #gt12

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome