Radikal Bebas punca Tubuh Badan Berkarat?


Ingat lagi tak cerita pasal "tubuh badan berkarat" ?

Ya, tubuh badan boleh jadi berkarat atau omputih kata Oxidation di sebabkan radikal bebas yang melambak di dalam tubuh badan kerana mati nya sel-sel badan dan juga sel-sel badan yang tidak di "selenggara" dengan baik. 

Sebab tu perlu nya mengamalkan makanan yang berasaskan Agent Antioksida yang akan membasmi radikal bebas daripada bebas berkeliaran di dalam tubuh badan kita.

Sejauh mana radikal bebas dan kekaratan ni mampu menggangu sistem tubuh badan kita?

Uiishh jauhhh..kalau nak di sebut kan satu-satu Naik seram di buat nya tau. Paling teruk akan terjadi nya Kanser dan masalah kesihatan pun bermula.

Bagaimana dengan Otak?
Ya, Otak juga tidak terkecuali. Ia di sebut Neurodegeneration, seperti masalah Nyanyok, Al-heizemer, masalah kognitif, masalah tidak boleh fokus, sukar mengingat, cepat lupa dan banyak lagi kegagalan Otak berfungsi dengan baik.

Kesemua masalah ni sebenarnya boleh di atasi dan perlu di atasi dari masa kita muda lagi. Dari sebelum terkumpul nya lambakan radikal bebas dan lambakan karat di dalam tubuh badan.

Sebab nya, bila dah terkena bukan tak boleh nak baik, cuma kita dah pun menderita masa untuk sembuh tentu nya lebih panjang berbanding jika atasi sebelum ia terjadi..

Vivix, minuman botanikal yang Tinggi Antioksidan yang mampu membaiki sel-sel agar sihat dan sel-sel yang tidak sihat akan bunuh diri dan pergi dari tubuh badan. Ini kerana Vivix satu-satu nya Suplement yang bukan ubat yang mampu menembusi hingga ketahap Sel DNA dan ia juga telah Di Paten kan. 

Maknanya, hanya Shaklee aje yang mengeluarkan Suplement hebat begini. Mulakan penjagaan kesihatan hari ini untuk masa depan yang lebih baik dan menjalani kehidupan hari tua dengan gembira, insyallah😉

Hargai dan pelihara lah keSihatan semasa masih Sihat. Kerana bila ia di tarik semula, pasti kita akan merindui nya.

#gt12
#tsunamishaklee
#neurodegeneration
#vivixantioksidan