Review Set Asas Nutriwhite Shaklee


Set Nutriwhite Shaklee dihasilkan daripada bahan semula jadi, bebas bahan kimia dan amat berkesan untuk penjagaan kulit muka.

Ia di cipta untuk memelihara dan menjadikan kulit muka lebih sihat dan bersih. Bahan semulajadi seperti rumpai laut, Alga hijau, dan strawberi begonia merupakan bahan utama di dalam Set Nutriwhite.

Selama 3 tahun saintis Jepun dan Amerika Shaklee bekerjasama mengkaji kesemua 16 bahan semulajadi terbaik telah terpilih.

Antara Kelebihan yang diperolehi dengan Penggunaan Set ini ialah:

1.       Membantu mengawal radangan kulit
2.       Mengurangkan tompokan pada kulit penyebab Tona tak sekata
3.       Memberi kelegaan pada kulit
4.       Kulit semakin cerah dan menyelesaikan masalah pigmentasi
5.       Melembapkan kulit dan memelihara kulit dari rosak
6.       Menegangkan dan menyegarkan kulit wajah
7.       Membuang toksin di kulit 

Apa yang menarik nya, walaupun ia di perbuat daripada bahan asas semulajadi, ia mempunyai buih yang banyak dan dengan picit sikit sahaja sudah memadai untuk seluruh muka dan leher.

Memang jimat banyak dan satu tiub ni tahan hingga 6bulan untuk penggunaan DUA orang. kalau guna sorang mau nya sampai 12bulan! 

Lagi best Set ini boleh di gunakan oleh lelaki dan perempuan. Memang serasi dengan kulit kami sekeluarga. Pada pertama kali menggunakan nya dah terasa kulit begitu lembut, nyaman dan licin sehalus salju. Ewah!. Rasa kulit bersih sangat. yang penting ia tidak mengeringkan atau tambah berminyak. kulit pun jadi tenang dan segar je. Insyaallah mesti anda juga akan jatuh cinta pandang pertama. 

Oh! haa lagi satu, ramai juga yang tanya "Kenapa Pencuci Muka Ni Tak Wangi? 

Satu perbezaan Besar pencuci muka ni dengan brand GAH tu, Nutriwhite ni tak wangi. Bau dia biasa biasa je. Sebabnya ia bukan minyak wangi tetapi pencuci muka ngeh ngeh ngeh... lagi pun ia tidak mengandungi pengawet dan sebagainya yang boleg mendatangkan allergy. biasanya Yang wangi tu mengandungi bahan kimia. Namun, bau nya tidak lah busuk, ok aje la,, hehe

Jadi, dah jatuh cinta dengan Set Nutriwhite ni, berapakah pula harga nya?

Gentle Deep Foaming Cleanser
Berat Bersih: 150g 
Harga Runcit: rm126.14

Soothing Radiance Softener 
Berat Bersih: 150ml 
Harga Runcit: rm146.28

Daily Defense Whiteing Essence 
Berat Bersih: 30g
Harga Runcit: rm244.86


Nak tahu? anda boleh dapatkan harga yang lebih menjimat kan jika terus menghubungi saya :D

Siti 019-5522329


Bagi anda yang berada di sekitar Seri kembangan, Equine Park dan Puncak Jalil boleh la saya terus COD kan ke rumah anda.

No comments:

Post a Comment