7 cara kekalkan berat badan lepas bersalin

7 CARA KEKALKAN BERAT BADAN LEPAS BERSALIN


.
1. Breastfeeding
2. Berbengkung
3. Bertungku, tangas & sauna
4. Kawal pemakanan
5. Bersenam
6. Berurut
7. Makan supplement kurus / turunkan berat badan
.
.
Banyak cabarannya nak kembali kurus & bergetah mcm anak dara. Kalau ikut cara 1 sampai 6, tak tau la sampai bila boleh bertahan. Huhuhubu
.
SUPPLEMENT KURUS ADA LULUSAN KKM DAN LANDMARK STUDY
-----
Letihnya nak bersenam, berbengkung segala. Mana nak jaga anak lagi. Mujur ada Set Menyusu Shaklee yang sangat membantu ibu mendapatkan bentuk badan asal, kulit yang lebih cantik dan berseri dan dalam masa sama membantu banyakkan susu ibu. Ini lah produk kurus paling ideal & pantas berkesan tanpa memberikan kesan Negatif kepada bayi anda. ia boleh di amalkan sejurus selepas bersalin dan sambung hingga selepas berpantang.
.
Saya dan mereka juga dah mencuba nya dan sangat berpuas hati dengan keberkesanannya. Anda pun mesti tak mahu lepaskan peluang untuk mencubanya.
Ini lah dia nya Set All in One untuk Ibu lepas bersalin kembali Cantik Menawan seperti dulu.


Di Dalam Set ini Mommies akan mendapatkan khasiat untuk:

1. Pulih dari luka bersalin cepat dan lebih bertenaga
2. Membanyakkan susu ibu, 
3. Turunkan berat badan dan Re-Shapping Body
4. Mencantikkan kulit, membaiki parut regangan, kesan-kesan hitam di celah

Menarik kan? All in One. Yang paling best ialah ia boleh terus di amalkan sejurus selepas melahirkan walaupun bayi anda sedang demam kuning, kerana ia bukanlah Jamu. 

Apa yang Terdapat di dalam Set ini?

1. ESP - Energizing Soy Protien
2. Alfalfa saiz S
3. Viatmin C
4. Pil Kalsium (Ostematrix)
5. MultiVitamin with Iron Formula (Vita-Lea)
6. Minyak ikan Ber-Omega 3 (Omega Guard)
7. Dua pcs Shaklee Green Papper Bag (Selagi ada Stok)


Apakah Fungsi nya?

1. Esp
Sumber protien penting untuk penghasilan susu ibu yang lebih meriah dan lemak berkrim. ini kerana kandungan utama sus ibu ialah Protien. jika ibu dapatkan sumber protien daripada daging, ikan, telur ibu perlu memakan nya dalam kuantiti yang banyak untuk memenuhi keperluan. namun jangan lupa ambil kira juga soal kalori. jika ibu amalkan corak pemakanan begitu, pasti berat badan ibu akan bertambah.

Dengan ada ESP, ibu mampu mendapat bekalan protien secukupnya dengan kalori yang rendah. maka berat badan akan terpelihara. selain itu, ESP juga membantu membaiki struktur kulit agar tidak menggelebeh dan memudarkan parut regangan,mencerah kan dan menganjalkan semula struktur kulit.

ia juga merupakan sumber tenaga segera untuk ibu terus bersemangat untuk menguruskan bayi dan diri sendiri.

2. Alfalfa
ia merupakan sejenis tumbuhan yang akar nya panjang jauh kedalam dan untuk mencari Nutrien penting. ia bagus untuk membantu membanyakkan susu ibu, mengecutkan rahim, merapatkan keintiman, menaikkan nafsu untuk bersama (mengelakkan masalah mati putik), menganjalkan payudara, dan detok seluruh badan termasuk dalam darah dan membantu mengeluarkan ketulan darah kotor selepas bersalin. 

Selain itu yang menariknya Alfalfa ini, ia juga mampu menurunkan tahap kolestrol dan membuang lemak berlebihan.

3. Vitamin C
membantu menganjalkan kulit, mencerah, menyerikan wajah dan elak daripada jadi pucat lesi, memudarkan parut dan membantu menaikkan tahap imunisasi ibu dan bayi (diperolehi daripada susu ibu). membantu mempercepat pemulihan luka jahitan selepas bersalin di dalam dan luar. mengelakkan kebengkakan dan jangkitan kuman.

4. Pil Kalsium (Ostematrix)
Pil Kalsium yang bukan sekadar kalsium. ia mambantu ibu ibu di dalam pantang supaya tidak sembelit. kandungan nya yang mengandungi semua imbangan tinggi rendah termasuk mangan, magnesium, boron membantu melembutkan najis di usus. ia juga sangat mujarab dalam memberikan sumber tenaga segera dan menghilangkan kelesuan dan keletihan. jadi ibu akan rasa lebih bersemangat dan bertenaga. 

5. Multivitamin (Vita-lea with iron formula)
merupakan multivitamin yang mengandungi zat besi. Zat Besi sangat penting dalam penyembuhan luka. multivitamin membantu ibu ibu kekal bertenaga dan berseri walaupun semasa pantang kerana kita biasanya banyak yang tidak makan dengan seimbang sewaktu ber-pantang.

ia juga merupakan Energy Booster kepada ibu dan membantu menaikkan tahap metabolisma untuk membantu proses kurus dan penurunan berat badan dengan berjalan lancar.

6. Minyak Ikan Ber Omega 3 (Omega Guard)
Omega 3 sangat penting untuk perkembangan Otak si Manja. Dan Tahukah Ibu selain Otak, Omega 3 juga sangat bermanfaat untuk pembakaran lemak dan menaikkan metabolisma tubuh badan. Omega 3 juga bertindak membantu melancarkan pengeluaran susu ibu.

kalori pembakaran lemak semasa menyusukan anak adalah lebih kurang 300kcal, di tambah kan lagi dengan pengambilan Omega 3, maka pembakaran lemak berlaku lebih lagi. ini sangat membantu ibu berpantang dan menyusu kurus dengan lebih cepat.

Nampak? Hebat sungguh kombinasi kesemua Vitamin ini. Sebab tu la saya kata, set ini all in one, sambil berpantang, menyusu dapat juga kurus dan cantik dalam satu waktu yang sama. Ianya Pelaburan yang sangat-sangat berbaloi.

Berapa Harga dan Berapa lamakah tempuh Penggunaan nya?

1. ESP - Energizing Soy Protien
Berat Bersih: 850g
Tempuh Penggunaan: 1bulan ++
Harga runcit: rm159

2. Alfalfa saiz S
Berat Bersih: 330biji
Tempuh Penggunaan: 1bulan ++
Harga Runcit: rm56.98

3. Viatmin C
Berat Bersih: 180biji
Tempuh Penggunaan: 3-6Bulan
Harga Runcit: 98.05

4. Pil Kalsium (Ostematrix)
Berat Bersih: 120biji
Tempuh Penggunaan: 1bulan ++
Harga Runcit: rm64.66

5. MultiVitamin with Iron Formula (Vita-Lea)
Berat Bersih: 120biji
Tempuh Pengunaan: 2bulan
Harga Runcit: rm94.08

6. Minyak ikan Ber-Omega 3 (Omega Guard)
Berat Bersih: 90biji
Tempuh Pengunaan: 1bulan
Harga Runcit: rm144.16

7. Dua pcs Shaklee Green Papper Bag (Selagi ada Stok)
FREE

ini semua adalah harga Runcit. Untuk Lebih Penjimatan saya sangat sarankan anda untuk terus daftar keahlian dan dapatkan 25% diskaun untuk kesemua produk shaklee walaupun pada pembelian pertama.

Nak dapatkan Harga Diskaun, terus hubungi Siti 019-552 2329

bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, The Mines, Equine Park dan Puncak Jalil boleh la saya hantar kan terus ke pintu rumah anda.

Ingat Shaklee, Ingat Siti ;)



No comments:

Post a Comment