Penting atau tidak pengambilan Vitamin dalam diet harian


πŸ’ͺ Badan sihat dan kuat macam badang.
πŸ‡ Hari-hari makan buah dan sayuran Organik.
🚡 Bersenam setiap hari di gym mahupun di padang.
🍢 Minum air cukup 1liter utk setiap 25kg berat badan.
🚭 Menggunakan bahan pencuci Organik yang bebas kimia.
πŸ“ Dan semua yang berkonsep kan kesihatan telah di amalkan.

Maka, perlu kah lagi makan Vitamin?

Haaa..cer cek balik semua yang atas tu. Adakah kita buat semua tu setiap hari tanpa culas?  Kalau ye pun tanpa culas, adakah benar cukup Nutrisi nya?

Ubat - makan pada waktu sakit. Dah baik tak yah makan dah.

Vitamin - makan sebelum sakit. Untuk elak sakit. Untuk memenuhi segala kekosongan Nutirisi yang tidak diperolehi daripada makanan harian. Untuk hidup lebih sihat dan Cergas.

Lihat sini, si kembar yang lahir dari rahim yang sama, gen yang sama, membesar bersama cuma mengamalkan corak pemakanan yang berbeza.

Sorang makan makanan sihat tapi tanpa Vitamin. Sorang lagi makan makanan sihat dan juga amalkan Vitamin. Siapa lebih awet muda dan cergas?

Ini bukan tentang makan Vitamin kita rasa lebih sihat, tapi ia benar-benar menjadi kan kita bukan setakat Rasa malah juga Tampil lebih muda. 

Aje gila nak main rasa-rasa sihat, acah-acah sihat sampai bertahun-tahun? Drama korea pun idok la panjang bertahun-tahun siri nya. 

Penat beb kalau nak main rasa-rasa melainkan ia memang benar dan hanya lah yang benar belaka😘

Jom mula Ber-Vitamin hari ini. Pastikan Shaklee baru beli😜

#gt12
#tsunamishaklee
#rahsiaawetmuda