Belajar dari kesilapan lalu untuk lebih Berjaya di Masa Hadapan


1April ialah tarikh New Year bagi Shaklee. Jadi tinggal sebulan je lagi untuk mula New Cycle. Pasti nya akan ada lebih banyak peluang dan Surprise yang di susun untuk New Cycle. 

Dengar nya nanti ada buku baru untuk New Membership dan buku itu lebih menarik. Siap berserta cadangan Produk Set untuk sesuatu tujuan. Jadi lebih mudah lah untuk mereka yang nak mulakan Perniagaan Online atau yang mahu makan sendiri untuk buat rujukan. Tak de lah tersilap beli atau konpius. 

Maka anda yang suka servey-servey harga tu sangat lah rugi, sebab Shaklee dah bagi jalan mudah, awak nak cari jalan payah. Jangan buang masa, gugel sana sini, tapi sebenarnya harga yang di rasakan murah tak de lah murah pun. Sebab kome tak tau pun harga ahli berapa kan? Jadi cemana tau murah? Hehehe Akk yang bukan New Membership pun teruja la weh nak dapatkan jugak buku keluaran baru😍

Jadi, apa yang dah di capai sepanjang cycle lepas? Huiish..ada baaanyak kisah suka duka dan pahit manis sepanjang melalui nya. Banyak pengalaman dan pengetahuan yang di perolehi samada secara langsung mahupun tidak langsung. 

Ragam customer pun semakin banyak yang ku temui dan semakin matang juga semakin tenang. Sekarang sudah mampu ku hadapi kesemua ragam itu dengan Senyuman. Pasti nya, bukan senang nak senang, dan bukan lah susah nak susah. Yang penting, Banyak bersabar dan terus belajar dari kesilapan dan juga kejayaan. Dan usah mudah berpuas hati. 

Bak kata Otai-Otai, sentiasa Upgrade diri dan berfikir bagaimana lagi boleh kita memajukan diri untuk terus mencapai Impian 

Yang paling menarik, ialah sedar tak sedar aku sedang membesarkan % Carta Pie Gaji vs Shaklee Bonus. Insyallah, ini hanya permulaan dan ada banyak lagi yang bakal di capai. Tentu nya saya tidak hanya menjadikan nya sekadar "Wishlist" tetapi, Saya Akan "Kerjakan nya" dan pasti akan "Dapatkan Nya", insyallah. 

Bagaimana? Pastinya, sebelum serahkan kesemua urusan "kepada nya" untuk menentukan hasil. Kita, diri kita harus memberikan yang Terbaik dan Lakukan Sehabis Baik, baru lah pulangan pun Baik 👍

Sementara kudrat masih kuat dan sihat, moh la kita perjuangkan impian untuk Berjaya di sini dan di sana. Insyallah.

#tsunamishaklee
#shakleenewcycle

No comments:

Post a Comment