Peluang Menjana Pendapatan Pasif dari Rumah




NAK TANYA SIKIT BOLEH ...

Ada siapa yg rancang nak resign dari kerja sekarang & nak ada 'back up income' dulu sebelum letak jawatan?

Saya nak bagi peluang yang puan jarang jumpa dekat post lain ... :* :*
.
Puan mungkin dah ada gaji bulanan, tapi sekarang keluarga makin membesar dan perbelanjaan bulanan makin bertambah.
.
Nak try berniaga tapi macam tak cukup masa la pulak kan ...

.
======
Tahukah Puan! Ramai ibu-ibu muda dah berjaya buat side income secara online dari rumah walaupun balik kerja jam 7 malam?
======
.

Nak tahu siapa?
Saya lah salah seorang ibu itu ... Nama saya Su... Tanpa buang masa, offer yang saya nak kongsi ini hanya sesuai untuk:
.

➡️ 1) Mereka yang dah ada kesedaran berniaga.
Memang dah sedar kena bisnes. Dah sedar duit gaji jer memang tak cukup sekarang ni. Memang serius nak tingkatkan taraf kewangan keluarga.
.

➡️ 2) Masih bekerja tapi tak pasti sampai bila.
Mungkin puan ada duit gaji sekarang, tapi rasa tak selamat. Nak stanby back up, supaya kalau ada sesuatu berlaku. Dah ada tabung simpanan setiap bulan.
.

➡️ 3) Kerja 8 pg, sampai rumah jam 7 mlm.
Peluang yg saya nak bagi ini, boleh dibuat dari rumah. Hanya perlukan internet & ilmu berniaga yang betul. Mula-mula mungkin makan masa sikit.
.
Tapi bila dah biasa dengan modul & support yg kami sediakan. Insyaallah, boleh buat. Saya tak nak janji bulan bintang: "hari ni buat, esok kaya."
.
Dulu saya pun macam puan, agak lemah IT. Tapi sekarang ... syukur sesangat!

OK, MUNGKIN PUAN NAK TAHU...

.
======
IREACH INI BERNIAGA APA? BAGAIMANA CARANYA? APA SUPPORT YANG DIBERIKAN? BERAPA MODAL?
======
.
Ireach punya model bisnes, lain dari yang lain ... sebab kami hanya fokus pada:
.
.

1) PRODUK YANG TINGGI PERMINTAAN.
.
Puan bebas memilih. Ada Set bersalin, Set menyusu, Set Berpantang & banyak lagi. Kita akan bantu puan fokus pada set yg mudah terjual sahaja. Nanti ada orang tunjuk set apa yg sesuai puan jual cepat.
.
.

2) BAHAN PROMOSI DIBERIKAN.
.
Tak perlu risau tentang testimoni. Di Ireach, puan hanya perlu pilih nak jual set yang mana? Saya akan bantu dari segi cara nak promote di Facebook. Bagaimana caranya akan diajar.
.
.

3) HASIL KAJIAN SAINS & TERBUKTI BERKESAN.
.
Bukan produk kilang OEM. Produk yang kita nak jual nanti, dah terbukti secara klinikal. Ada jurnal daripada universiti. Dibuat daripada bahan organik. Tiada kesan sampingan & banyak lagi kelebihannya.
.
.

4) HARGA TERKAWAL.
Siapa main harga, syarikat akan terminate (blacklist) serta merta. Sebab kita sangat pentingkan #kualiti. Jadi puan tak perlu risau, kalau ada orang lain jual harga lagi murah.
.
.

5) ADA MENTOR & KELAS (JIKA DIPERLUKAN)
.
Puan akan dimasukkan dalam satu group ibu-ibu yang telah BERJAYA buat duit sampingan di internet. Di situ, saya akan dedahkan bagaimana wanita pun boleh buat duit sampingan. (Dekat seminar orang caj ribu-ribu ni)
.
.

6) TAK PERLU BELI & POS BARANG.
.
Tak perlu simpan stok. Nanti saya ajar bagaimana cara order di website. Maknanya, selepas kita buat promosi. Tetiba ada orang berminat nak beli. Kita hanya perlu order & syarikat tolong pos. (tak ganggu masa kerja)
.
.

7) YURAN KOMITMEN SERENDAH RM80.
.
Haa mesti terkejutkan? Murahnya... ya sebab saya memang nak bantu ibu-ibu macam puan. Saya nak buktikan wanita juga boleh berjaya di online. Kalau saya boleh, insyaallah ramai lagi yg boleh.
.
.
========
ADA TAK IBU-IBU YG BERMINAT NAK BERSAMA IREACH?
========
.

Bagi yg nak tahu lebih lanjut. Caranya mudah sahaja:
.
Hanya taip "NAK JOIN" ke 019-552 2329 (Siti Zubaidah bt Basrah)

atau jika rasa susah nak save nombor saya. 
.
Sila komen "NAK" 
Sila komen "NAK" 
Sila komen "NAK" 
.
Nanti saya reply link khas utk puan whatsapp.
.
p.s: Terbuka kepada wanita sahaja yer! Untuk nilai masa & tenaga kita belajar tu. Ada yuran RM80 sahaja. Tapi dapat mentor, sistem, akses group ibu-ibu yg berjaya.
.
Nanti saya boleh cadangkan set apa yg sesuai utk puan promote. Ok, whatsapp cepat. Saya setia Menanti, sementara saya masih Free😘

No comments:

Post a Comment