Cerita Mr.Bean dan Omega 3



Mama dok fokus bawak kereta ni. Terjumpa round about, waze kata bulatan πŸ˜‚

Zuyyin ajak mama pusing bulatan tu, macam Mr.BeanπŸ˜‚ hahahha 

Tak mo la..mama bukan Mr.Bean 😜

Pastu, Zuyyin kata.

"Ha'ah betul tu. Sebab Mr.Bean tak pandai bercakap pun. Dah lama Zuyyin tengok. Mama jual la Vitamin kat dia, bagi dia bercakap" dengan muka penuh harapan 😍

Hahahaha πŸ˜‚

"Lawak betul la kamu ni si kecik. Ya Ada ada.. kalau nak bagi cepat bercakap, kita bagi dia Omega 3, macam yang Zuyyin makan tu. Nanti mulut dia pun tak boleh berenti bercakap macam kamu" πŸ˜‚ 

"Ok, jom pergi rumah dia, kita COD omega"

Hahahahhaa tunggu la Mr.Bean bankin dulu, baru lah hantar..kikiki

Ada sesiapa yang mahu order Omega 3? Boleh saya cod kan bersama dengan Mr.Bean punya. Kikikii

Wassap aje Siti 019-552 2329