Peluang beli periuk buatan German, Solaris Pro Cera dengan 86% Diskaun

Dah tau ke belum? Kalau anda sedang mencari periuk yang berkualiti Tinggi tapinnak pada harga murah, iniblah masa nya. Sebab nya Pasaraya Giant sedang buat promotion Periuk Solaris Pro Cera Cookware, buatan dari German lagi.

Bagaimana nak redeem nya?
Dengan setiap pembelian rm30, anda akan di beri satu stiker. Sticker ni kena lekat kan pada kad yang boleh di ambil di cashier. Untuk melayakkan redeem periuk ni, perlu cukup kan 5 sticker.

Begini lah rupanya kad tempat untuk lekat kan sticker tu.


Ini kad kedua yabg saya dah penuh kan. Kad yang pertama dah selamat di redeemed dan saya dah guna pun periuk nya. Untuk permulaan saya pilih peiuk yang kecik tu, rm54.90, sebab nya saya nak buat bubur untuk baby saya. Haa mungkin lepas ni boleh la share resipi bubur baby pulak kan dengan guna periuk ni... Hahaha berangan betul.


Kualiti memang terbaik, jimat gas sebab sekejap je, air dalam periuk ni dah bergelegak. Periuk ni boleh guna di dapur induction dan juga api. Pemegang nya sangat kukuh dan tak  panas pun semasa memasak. Jadi boleh la pegang tanpa lapik. Tapi aaya guna jugak lapik untuk extra care. Hahaha

Haa lagi satu, Lepas baca di kotak tu baru tau rupanya nama nya Solaris Pro Cera, cera tu bermakna ceramix. I ingat kan sengaja je nak buh nama cera..hehe

Ok, jangan tunggu lama lagi, sebab nya periuk ni while stock last. Sempat sangat untum lumoul kesemia koleksi, kerana promotion ni berlangsung hingga 7 March 2018. Lamaa tuu... Apa lagi tunggu, moh la kita mula mengumpul.

Kalau nak periuk boleh dapat kan di Giant, tapi kalau nak beli Shaklee boleh Hubungi Siti, 019-552 2329 kikii



No comments:

Post a Comment