BabyShaklee, Produk Penjagaan Baby Organic untuk kulit halus bayi


Semenjak ada satu Syarikat yang di percayai ramai telah membuat pengakuan dan memohon maaf kepada semua pengguna kerana produk nya mengandungi Bahan Toksik yang membahayakan kesihatan dan mengakibatkan kulit menjadi lebih sensitif.

Maka, mula lah timbul nya kebimbangan kebanyakan ibu bapa pada masa kini untuk mencari produk yang Selamat Di gunakan untuk bayi mereka. Bayi mempunyai kulit yang sangat halus dan sensitif berbanding golongan dewasa.

Penggunaan Produk organik dan tidak toksik adalah cara yang betul untuk mengelakkan sebarang bentuk kesan sampingan atau reaksi alergi.

Di sinilah ShakleeBaby, produk terbaru keluaran Shaklee, yang Organik, Selamat dan Lembut untuk penjagaan harian baby anda.


Kesemua produk ini adalah bebas toksik tanpa menggunakan SLS, minyak mineral, parabens dan sebagainya.

ShakleeBaby bukan sekadar Organik malah melampauinya.



ShakleeBaby mempunyai 3 rangkain penjagaan harian iaitu:
1. Gentle Wash, 252ml
2. Massage Oil, 118ml
3. Soothing Lotion, 252ml




Nak Beli Shaklee?

Klik "Esell order Now" untuk pembelian Online dengan menggunakan Kad Debit/ Kredit. Saya akan hubungi anda untuk konsultasi dan Jadual Ber-Shaklee



Klik sini Jika anda perlukan bantuan segera untuk menggunakan esell atau ada sebarang pertanyaan dan mahu saya tolong Order Produk Shaklee untuk anda.










No comments:

Post a Comment