Kenapa Perlu Konsisten makan Vitamin Shaklee


Kenapa kena konsisten makan Vitamin SHAKLEE??

Shaklee adalah supplement atau Vitamin yang terdiri daripada zat-zat nutrien yang sepatutnya kita boleh dapat daripada makanan kita. Tapi hakikatnya makanan sekarang ni zatnya makin lama makin berkurang. Dan yang paling mengejutkan adalah zat-zat daripada sayur dan buah-buahan pun dah berkurangan. 

Kalau dulu makan semangkuk sayur sudah cukup untuk dapatkan khasiat tetapi Sekarang mungkin perlukan bermangkuk mangkuk untuk memenuhi keperluan nutrisi tubuh badan. Peesoalan nya, adalah kita memakan sayur bermangkuk mangkuk setiap hari?

Maka, dari situ kita sudah tahu, sememang nya kita tidak mendapat Nutrisi secukupnya. Apabila tubuh badan tidak mendapat Nutrisi Secukupnya, itu la punca nya pelbagai penyakit yang datang singgah ke tubuh badan kita.

Adakala nya kemungkinan besar kita nampak je sihat tapi hakikatnya badan kita sudah lama 'menderita",  cuma tunggu waktu je nak muncul. Iaitu semasa tahap imunisasi kita lemah. Kalau di perhatikan, kebiasaan nya apabila umur mencapai 50an, mula lah pelbagai penyakit datang menjengah, seperti sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, kanser dan sebagai nya. 

Kenapa?

Kerana, ketika usia sebegini lah tahap imunsasi atau daya tahan penyakit kita sudah pun lemah...

Rakan rakan yang saya kasihi sekalian, bukan kah sepatutnya pada waktu begini, kita sepatutnya sedang bermain dengan cucu, mengecapi kehidupan yang telah pun kita usahakan semasa muda dahulu. Dan bukan nya menghabiskan sebahagian atau kesemua simpanan untuk kesihatan, dan menanggung kos perubatan pula, apatah lagi terlantar sakit.

Ye betul, sihat dan sakit, ajal dan maut di tangan tuhan. Tapi apakah usaha kita kita mendapat kesihatan? Tuhan akan berinpada mereka yang berusaha. Kalau tidak berusaha bagaimana nak dapat? Betul ke betul? Dengan mengamalkan gaya hidup sihat dan makan makanan berkahsiat dan topup lagi denan Suplement untuk mencukup kan keperluan Nutrisi seharian, insyallah segala masalah kesihatan dapat di jauhkan.

Maka disini lah perlu nya kita konsisten mendapatkan Nutrisi secukupnya setiap hari iaitu dengan makan makanan berkhasiat dan di tambah dengan Suplement. Suplement pula pastikan yang selamat di gunakan untuk jangka pendek mahupun panjang, kerana kita mahu konsisten menggunakan nya.

Shaklee Landmark Study

Shaklee, merupakan satu-satu nya Vitamin yang mempunyai Landmark Study yang mengkaji tahap keberkesanan dan kesihatan orang yang makan Vitamin Shaklee berbanding dengan mereka yang makan Vitamin Bukan Shaklee dan mereka yang tidak mengamalkan sebarang jenis vitamin.


8 Sebab Kenapa anda perlu Mempercayai Produk Shaklee



Keputusan Ujikaji dari Landmark Study:






Pastinya, keputusan nya mereka yang mengamalkan Vitamin Shaklee jauh lebih sihat daripada yang tidak memakan sebarang vitamin. Dan apa yang paling mengejutkan ialah, mereka yang tidak mengamalkan sebarang jenis vitamin pula lebih sihat berbanding yang mengamalkan vitamin bukan Shaklee.

Bermakna, mereka yang mengamalkan vitamin selain Shaklee, lebih baik tak payah amal kan Vitamin langsung kerana jika amalkan vitamin lain kesihatan pula makin terjejas...

Jadi, jangan main hantam saja ya. Semak dahulu kandungan dan pastikan beli yang benar-benar selamat dan telah di uji keatas manusia dan bukan nya haiwan. Untuk pengetahuan Vitamin Shaklee di uji keatas manusia bukannya tikus makmal.

Jadi dekat sini, Shaklee merupakan agen untuk memenuhi lopong-lopong nutrisi tadi. Tapi dengan syarat:

1. Makan makanan berkhasiat
2. Bersenam untuk fizikal
3. Melakukan aktiviti kerohanian, untuk menjadi kan diri lebih positif kepada yang beragama Islam, lakukan lah perkara yang di perintah kan Allah swt, dan kepada yang beragama lain juga pasti nya ada aktiviti kerohanian tersendiri. (Supaya minda lebih positif dan jiwa lebij terisi)

Kelebihan dan Perbezaan Vitamin Shaklee:




Shaklee tidak dicipta daripada bahan-bahan yang diwujudkan di lab tapi sebaliknya daripada bahan-bahan semulajadi dari alam. Ia membawa energi alam ke dalam diri kita. Bezanya Shaklee dengan sayur ialah shaklee terdiri daripada nutrien yang pekat dan padat untuk keperluan tubuh. 

Jadi bila kita makan shaklee, fikirkanlah ia adalah buah dan sayur-sayur yang telah dipermudahkan untuk kita dapatkan khasiat nya dalam bentuk tablet. Kalau tidak, sanggup ke kita nak makan 9 mangkuk sayur untuk tengahari? Belum lagi 7 bijik oren, 5 ekor ikan dan sebagainya. Sudah semestinya kita pun tak mampu nak makan banyak sangat kan. Lagi pula sebahagian nutrisibtelah pun terhapus kerana panasnya suhu.

Oleh itu, kita makan cukup sekadar kenyang dan kita tambahkan nutrisi dengan shaklee. Kembalikan segalanya pada Allah, atas usaha kita jaga kesihatan, mudah-mudahan kita makin sihat, makin kuat dan semakin cantik awet muda Amin.

Testimoni mereka yang mengamalkan Shaklee, Shaklee Effect:




Macam mana? Best kan Shaklee Efect nya. Lagi lama makan, lagi cun jadi nya. Ibarat seperti pelaburan. Lagi lama  kita labur kan, lagi banyak untunh nya. Jadi lepas ni rajin-rajin lah makan Vitamin Shaklee yang sudah pun anda beli. Jangan membazir. Itu amalan syaitan...

Bagi anda yang mahu beli Vitamin Shaklee, boleh terus klik Order Now untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ debit.




Klik sini Jika anda perlukan bantuan segera untuk menggunakan esell atau ada sebarang pertanyaan dan mahu saya tolong Order Produk Shaklee untuk anda.