Perbezaan kurus dengan Detox vs Kurus dengan Diet

Pernah dengar program detox tak?

Ok hari ni saya nak share 8 Kebaikan DETOX cara iReach SHAKLEE yang akan di lakukan selama 7 hari bagi setiap sesi di mana program ini tidak ada pada diet dan program kurus yang lain.


1) Program Detox ini membantu kita untuk buang segala toksin yang selama ini bertakung dan seterusnya menjadi kan kita lebih sihat, bertenaga dan fokus.

2) Boleh diamalkan oleh ibu menyusu dengan meal plan tersendiri. (special sangat dan selamat untuk bayi anda)

3) Mengurangkan craving atau mengidam terhadap benda manis dan nafsu mahu makan banyak seperti biasa walaupun sudah selesai Detox 7 hari.

4) Sesi detox yang pendek sahaja, hanya 7 hari dan anda sudah dapat merasakan perubahan yang positif.

5) Menjadikan Sistem penghadaman yang lebih baik iaitu pembuangan lebih lancar, bebas masalah buasir dan sembelit.

6) Nafas terasa lebih segar dan tidak berbau (jika anda mengalami masalah nafas berbau)

7) Kulit lebih segar dan tidak lesu. Salah satu usaha untuk bebas dari jerawat, ekzema, resdung, alergic dan masalah kulit.

8) Manfaat nya, BERAT Badan Pasti TURUN dan tak mudah naik semula!!

KENAPA? Tak Percaya?

Mari lihat apakah Perbezaan Kurus dengan Detox Shaklee dan Kurus dengan Diet biasa


Ada Faham? perbezaan kurus dengan Diet Biasa dan Kurus dengan Detox Shaklee??

Kurus dengan Diet Biasa mengakibatkan Tindak balas badan terhadap kepekatan Toksin akan menyebabkan lemak di simpan semula!! Maka Itulah sebab nya bila makan sedikit tapi berat badan cepat pula naik mencanak.

ini lah yang di panggil berat badan Yo-Yo, sekejap kurus, sekejap gemuk!! no no no. kita tak mahu lagi jadi begini. Kita mahu turunkan berat badan, dapatkan berat badan ideal dan Body Reshaping, tanpa kembali gemuk semula. Betul kan?

Jadi, Usah lagi tunggu dan biarkan tubuh badan meyimpan lebih banyak Toksin dan menanggung berat badan berlebihan yang bukan saja sangatvtidak sihat malah boleh mengundang pelbagai penyakit kronik yang membahayakan nyawa.

JOM DETOX dengan saya. Saya akan sertakan sekali 7hari Menu Detox secara percuma, khas buat anda yang mahu Kurus secara Sihat.



Lihat Testimoni Peserta Detox yang telah pun berjaya menurubkan berat badan dengan Selamat selepas menjalani Program Detox cara iReach Shaklee.






Macam mana? Kalau anda dah lama berusaha dan dah guna pelbagai produk untuk kurus namun hasil nya tidak memberangsangkan, maka Detox adalah pilihan tepat untuk anda.

Usah bertangguh lagi, terus hubungi Siti untuk lakukan Detox anda harini dan dapatkan menu detox 7hari special buat anda.

Beli Set Detox secara Online menggunakan Kad Debit/ Kredit. Saya akan terus hubungi anda untuk Guidance.





No comments:

Post a Comment