Cara Beli Produk Shaklee secara Online, Step-by-Step Bergambar

Zaman sekarang ni semua nya nak cepat, segala nya nak mudah dan senang. Semua nak Hanya di hujung jari.

Alhamdulillah, kini Shaklee maju setapak lagi dengan memperkenalkan eSell untuk memudahkan para peminat shaklee mendapatkan produk shaklee dengan mudah dan cepat. 

Wah! Macam best dan menarik je kan. Jawapan nya memang lah sangat menarik. 

Apa itu eSell?

eSell ialah Ordering Online System yang membolehkan para peminat Shaklee membeli terus pembelian menerusi online dari laptop, pc atau smartphone. 

Semua transaksi pembelian hanya sah melalui penggunaan kad kredit atau kad debit. Sangat mudah dan pantas tanpa perlu menghubungi pengedar Shaklee lagi.

Bagaimanakah modus operandi eSell ini?

Mudah sahaja. Lebih kurang sama macam pembelian Online di Lazada. Semua pun pasti dah pernah Shopping di Lazada kan kan kan...

Ok, jom kita mulakan. Contoh nya anda nak beli Set Vitamin Tulang Patah.

1. Ini lah dia Button esell yang biasanya di letakkan di hujung entry. Klik saja di Order Now itu.


2. Kemudian anda akan di bawa ke page seperti ini. Kalau anda perhati kan ia menggunakan adress "https" iaitu ia lebih 'secret' dan selamat. Jadi tiada keraguan. 

Pilih bahasa dan klik "agree" dan klik "Teruskan".

3. Anda akan nampak kesemua detail Vitamin yang terdapat dalam set vitamin pilihan. Tentukan kuantiti dan bahagian tepi yang bertanda ✓, pastikan adalah yang anda mahu. Lihat pada Total, dan click "Checkout"


4. Masukkan segala data yang di perlukan. Ini adalah untuk tujuan pengeposan. Selepas siap, klik "Teruskan". Ye lah kan.. kalau tak di masukkan alamat, bagaimana pula pihak Shaklee nak hantar. Hehe

5. Selepas itu anda akan nampak seperti ini. Pastikan Nama, alamat dan produk yang di pilih adalah betul kemudian klik "teruskan untuk bayaran"

6. Masukkan maklumat pembayaran. Anda boleh pilih untuk guna kad kredit atau kad debit. Kemudian ikut arahan proses pembayaran bank anda. Selepas selesai jangan lupa print resit atau screen shot resit untuk simpanan anda.


Selepas selesai membuat pembayaran anda akan dapat mesej Terima Kasih dari Shaklee.

Di email juga akan di beri notis Terima Kasih dan juga invoice pembelian anda.

Mudah kan? Jadi jom beli Shaklee dengan Happy. Selepas anda beli, saya akan terus hubungi anda untuk berikan konsultasi dan jadual makan yang berkesan untuk anda.


Klik "Shaklee esell Order Now" untuk terus buat pembelian produk Shaklee anda secara Online.



Atau, jika anda ada sebarang persoalan dan perlukan bantuan segera, klik wassap Siti untuk terus personal wassap Siti.


No comments:

Post a Comment