Apa yang best buat duit dari rumah dengan iReach Team



Kami di iReach diajar macam-macam teknik berniaga; daripada untuk beginner sampai ke tahap pro. Jadi, sesiapa pun boleh berjaya; tak kira apa pun latar belakang kita sebelumnya.

Ini kelebihan dapat mentor yang power.

Kita dah jimat banyak masa untuk "trial & error".
Boleh terus fokus kepada yang dijamin hasilnya.

Namun begitu, ia masih perlukan usaha kita.

Bukan goyang kaki pun dapat hasil sekelip mata. Juga bukan beli stok berpuluh ribu tapi tak terjual pun kesemuanya. Dan bukan melariskan jualan dengan merendahkan harga. Semua ini kalau nampak gah sekalipun, bukan bisnes namanya. Lebih kepada scam yang tunggu masa nak jatuh saja.

Ingatlah, hakikat berniaga itu perlukan usaha. Tiada satu pun kejayaan tanpa air mata sebelumnya. Yang pasti, tiada jalan pintas nak berjaya. Jadi, kalau nampak sesuatu yang "too good to be true" atau "terlalu bagus untuk diyakini kebenarannya", kemungkinan besar itu semua penipu sebenarnya.

Tak kira lah tudung labuh macam mana.
Tak kira lah serban lilit sampai angkasa.

Jangan mudah percaya. Apapun perniagaan, memang susah. Sekurang-kurangnya pada peringkat awal. Kalau senang semacam, insyaAllah SCAM.

SHARE kalau setuju.

LIKE & Follow IREACH untuk #TipsBisnes

#iReachPreneur #BisnesOnline #BuatDuitOnline

Nak daftar Ahli Shaklee dan mula menjana pendapatan sampingan?
Buat kerja dari rumah dam melihat anak membesar depan mata memang menjadi idaman semua ibu penyayang.

Jom mula kan Perniagaan Online Shaklee tanpa modal besar pun dan tak pwrlu sipan stok pun. Cuma daftar keahlian rm68.90 dan sudah boleh mula menjual. Pokok nya, harus ada minay dan ingin belajar dan boleh menerima tunjuk ajar.

Jika ini sikap anda, anda lah yang kami cari.

Cepat, wassap Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID

No comments:

Post a Comment