Bagaimana nak jadi Agent Shaklee



Baru baru ni, Shaklee ada buat Trip Mewah ke Japan. Dan inilah Group iReach Shaklee yang berjaya ke japan. Memang best giler, semua di sponsor siap dapat baaaanyak hadiah dari Shaklee Japan. Best ke bests? Kita buat apa? Kita tak yah bawak apa-apa, bawak duit belanja shoping je. Lain tau rasa nya travel dengan duit sendiri dan travel dengan tajaan sepenuh nya.

Nak juga dapat trip mewah begini? Pertama kena lah joint Shaklee dulu.

Agent Dropship Shaklee atau sebenarnya SID, Shaklee Independent Distributor.

Siapakah kami?
Kami ialah SID, Shaklee Independent Distributor yang mengedar kan produk Shaklee di kawasan sekitar tempat tinggal dan pengeposan ke seluruh Malaysia. Kami mempunyai Group meriah yang besar dan saling bantu membantu antara satu sama lain walaupun kami berada di merata pelusuk Negeri. Kumpulan kami di beri nama, iReach.

Kenapa perlu sertai kami?
Kepada anda yang sedang mencari-cari peluang untuk menambah pendapatan dan juga kebebasan kewangan dan dalam masa sama, mahu kan masa yang lebih flexible tanpa menggangu masa kerja tetap dan masa bersama keluarga. Maka ini lah peluang yang tak perlu anda lepaskan. 

Apakah maksud IReach?
Selain ia membawa maksud "Aku kaya" ia juga membawa maksud tersirat, iaitu:

I = Saya/aku
R = Respect, kalau orang perak kata hormat menghormati
E = Excel, orang Shah Alam selalu sebut cemerlang
A = Able,  yang ni oghang utagha panggil serba boleh
C = Care, hok ni orghe kelate sebut ambil berat atau ambil peduli
H = Humble, orang sabah bah  panggil walaupun hebat tapi sangat merendah diri.

Asas prinsip iReach:
Menjual produk, bukan membeli pangkat. Kami hanya berkongsi teknik melariskan jualan. Anda tidak perlu bersusah payah tonjolkan villa mewah atau kereta Ferrari (tu pun jika ada) semata-mata untuk menarik perhatian prospek seperti MLM tipikal lain. Tak pernah lagi orang datang beli produk Shaklee dengan kami bertanya “kalau awak bawak Ferrari baru saya beli”.
semua orang memiliki peluang yg sama. Kami tidak mengamalkan strategi yang “orang ada modal je” atau yang sudah berpangkat tinggi dalam Shaklee saja yang boleh berjaya. Semua strategi & teknik yang diajar boleh digunapakai oleh semua pengedar berdaftar, tinggal malas ke rajin je. Malah teknik-teknik yang dikongsikan boleh digunapakai dalam perniagaan lain.
sesiapa pun boleh buat sampai berjaya. Pelbagai pendekatan yang digunakan dalam membimbing setiap ahli berdaftar. Seeloknya sudah tentu menghadirkan diri ke majlis-majlis ilmu yang Shaklee sediakan setiap bulan. Tapi kalau tak boleh datang, anda bebas belajar sendiri daripada info dalam kumpulan tertutup. Apa pun kekangan, anda boleh buat. Janji, tiada alasan.

Jika anda setuju dengan semua prinsip di atas, anda boleh sertai kami😉

Bagaimana mahu sertai iReach?

Yuran pendaftaran Shaklee cuma, rm68.90.
Anda akan dapat, Started kit untuk bussiness guide. Tak perlu keluarkan modal besar dan simpan stock pun. Cukup jika anda berminat dan rajin berusaha. 

Jom bersama menjana pendapatan sampingan dari rumah dan nikmati kebebasan kewangan dan masa.

Hubungi Siti sekarang, 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID



No comments:

Post a Comment