Kulit Lebih Cantik Berseri dengan Set Nutriwhite Shaklre

Siapa yang tak mau memiliki kulit yang cerah, bersih dan tak de masalah? Rasanya semua pun mahu kan?

Tapi, nak guna produk apa? Berapa lama? Kan? Harga pula macamana?

Haa usah pepening...kriteria utama utk pemilihan produk yg betul dan selamat adalah:

1. Kenali masalah kulit anda. Sensitif, kering, normal atau gabungan kering dan berminyak.

2. Pilih produk yang sebolehnya Natural dan bebas bahan kimia. Ini kerana jika kulit sudah sedia sensitif akan menjadi lebih teruk lagi dengan penggunaan bahan kimia berterusan.

3. Pilih yang selamat, ada Clinical Test dan bukan nya yang POPULAR tau. Ini soal kulit dan kesihatan bukan Gadget, siapa guna yang  POPULAR dia terer😷

4. Konsisten, dah jumpa yang sesuai haruslah konsisten dan konsisten dan konsisten. Take time. Jangan guna sehari then bagitau, "tak sesuai la" apa la..itu laa..ini la.. sebab nya, kulit yang bermasalah tu pun, bukan nya terjadi dalam sejam dua, makan masa juga...tak de pulak jumpa baby lahir je terus ada jerawat kan. Dah umur remaja, 12-18 tahun baru ada jerawat.. betul kan? Jadi begitu juga dengan proses pemulihan, amik masa ya sayang sayang..

Akak? Harus lah pilih yang Natural dan Selamat. Seharusnya dari Shaklee Nutriwhite Skin care. Dah la tahan sampai setahun, jimat banyak😉

Wassap/ sms Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID

Lihat Testimoni Nutriwhite:








Kalau nak tau, kesemua Set Nutriwhite ni, boleh tahan hingga 6bulan kalau guna dua orang, kalau pakai sorang mau nye setahun tau. Pelaburan kulit yang sangat berbaloi. Pasti kulit anda akan berterima kasih kerana membelai nya dengan set semulajadi tanpa bahan kimia.

Dapatkan Set Nutriwhite dan cara penggunaan nya dengan Menghubungi Siti 019-552 2329





No comments:

Post a Comment