Shaklee May Promotion 2017

Pasti ramai yang tertunggu-tunggu apakah promotion Shaklee pada bulan May. Untuk pengetahuan semua, Setelah bermula new cycle shaklee pada 1April haritu, Shaklee dah tak de buat lagi yang buy 6 get 1... Tapi Shaklee buat promotion dalam bentuk Set. Macam set menyusu, set berpantang, set hamil, set anak sihat dan banyak lagi. Jadi ia terus di datangkan dalam satu set dan tak perlu pening-pening lagi nak beli apa untuk set berpantang..ha gitu..

Ok, selain itu, yang menarik nya lagi, pada bulan May ini Shaklee ada buat promotion, berbelanja hingga 250uv dapat beli Blender Ferrano pada harga yang sangat istimewa. Kalau lat luar harga nya mau 3xx tak pun lebih...

Persoalannya, 250uv tu, nak beli apa? Haaa meh akak dah susun siap2. Berita baik kepada semua pencinta Vivix, beli 3botol ke dah cukup untuk dapat Blender Ferrano pada harga istimewa.

Selain tu, dapat juga FREE membership dan FREE Shipping. Dapat juga Cash Bonus dalam bentuk RM terus ke akaun bank anda. Best ke best???

Memang teruja sangat tau. Jadi terus saja hubungi Siti 019-552 2329, untuk Order Vivix 3 dan dapat kan kesemua yang di bawah ni.



- Blender Ferrano pada harga istimewa
- FREE Membership
- FREE Shipping
- Cash Bonus Next Month
- Diskaun 25% untuk semua produk Shaklee

Ingat, Wassap Siti 019-552 2329
Pembelian ini Sah hingga 31may2017.


No comments:

Post a Comment