Petua kulit cantik dengan Vitamin Shaklee



Petua cantik menggunakan vitamin Shaklee?? Kikikiii

Kreatif sangat pengedar Shaklee ni. Company suruh telan suruh makan je, pandai2 dia buat maskerlah, jadikan scrub lah.

Bahaya!

Psstt..korang dulu pernah tak masker putih telur tepek dengan tisu muka? Dah kering cabut. Acah2 banyak whitehead blackhead keluar๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

Blend2 beras buat scrub. Terasa halus je kulit muka.

Ketuk2 kunyit calit kat hidung anak. Lega selesema.

Soda bicarb buat syampu kepala. Lega kulit kepala. Bancuh dgn air mop lantai. Kilat lantai.

Ha.
Dekat paket beras telur kunyit segala tu ada ke tulis untuk kerja2 kreatif tu? ๐Ÿค—๐Ÿค—

Kita berani buat sebab kita tau tak bahaya malah berkesan. Sebab semulajadi.

Macam tulah produk Shaklee๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Siap #landmarkstudy tau.

Kome nak juga try petua guna Vitamin Shaklee?? Jom kita jaga dari dalam dan luar. Terus hubungi Siti sekarang tau, Siti 019-552 2329

Saya kongsikan cemana nak buat petua cantik dengan Vitamin.