Vivix Shaklee Review 2017



Vivix Shaklee Review

Vivix, ramai yang kata ia "mahal". Tipu lah kalau dulu saya tak fikir ia mahal. Tapi, sekarang selepas sendiri beli dan merasai kesan nya, saya telah tukar pandangan terhadap Vivix. Ia memang Berbaloi dan Setanding dengan harga dan kesan nya!

Kenapa?

Saya beli Vivix kerana saya mahu cuba Berpantang dengan Vivix selepas melahirkan anak kedua pada 5April2017.

Saya dah dengar pelbagai testimoni dari rakan-rakan yang dah cuba, mengatakan sejurus selepas bersalin terus boleh dah amik vivix ni, sangat baik untuk luka dalaman dan luaran juga bagus untuk penyembuhan yang cepat dan juga energy Booster. Ramuan Antioksidan nya Yang sangat tinggi memang sangat bagus lah untuk kulit yang glowing mowing kan.

Ok, saya pun beli lah untuk cuba. Then, nak tau apa jadi? YES! Memang Vivix Super Duper hebat! Apa yang rakan-rakan saya cerita memang betul plus susu ibu juga alhamdulillah meriah!

Perbezaan yang ketara semasa saya berpantang anak pertama dan kedua ni. Kalau dulu saya tak boleh bangun sendiri dan berjalan ke toilet sendiri, sebab pening dan rasa nak jatuh je.. tapi kali ni, saya rasa jauh lebih bertenaga dan bersemangat.

Mood pun baik, mungkin bila kita rasa sihat dan selesa kita pun happy. Alhamdulillah mudah sangat Sepanjang berpantang bersama anak Pertama yang sangat manja dan baby yang suka sangat mengempeng  orang jawa kata...hohoo

Rahim dah mengecut seawal hari ke 4 dan perut pun dah tak buncit. Biasa lepas bersalin kan perut akan buncit sikit sebab rahim belum mengecut sepenuh nya... Luka jahit sembuh sepenuhnya dan benang pun dah tercabut semua nya pada hari ke 14.

Saya nak bagi markah penuh untuk Vivix !! Teruja betul.

Bagaimana cara makan Vivix?
Sejujurnya Vivix tidak boleh di makan sebab ia perlu di minum..heheh samada nak minum terus 5ml atau bancuh dengan sikit air pun boleh. Tapi saya terus je minum cenggitu. Ssseeedap sangat. Korang mesti kena cuba.

Bagaimana rasa Vivix?
Erm, cemana nak bagitau ya. Masa mula-mula rasa tu, terus teringat buah Anggur yang mahal !. Ya! Rasa seperti buah anggur sebenar! Sebab nya Vivix di perbuat daripada buah anggur Muscadine yang di kenali dengan Antioksidan nya yang Paling tinggi. Dan ada rasa masam masam manis buah. Pekat dan sangat sedap! 5ml sehari dah cukup.

Apakah ramuan Vivix hingga ia sangat berkesan dan Tinggi Antioksidan?
Nah ini ramuan vivix.


Berapa lama Vivix tahan?
Sebotol vivix ada 150ml, sehari cuma 5ml, maka memang ia ngam ngam sebulan!.

Bagaimana vivix di simpan?
Vivix seeloknya di simpan di dalam peti sejuk atau di tempat yang dingin untuk memelihara kualiti nya. Saya letak dalam bilik je. Sebab masa pantang kan.. tak kan nak minum sejuk-sejuk.. hihii Kalau nak tau, vivix tak akan membeku walaupun kita letak kan di dalam peti beku tau. Tak caya cubalah letak kat tempat beku.

Berapakah Harga Sebotol Vivix?
1 botol vivix mengandungi 150ml,
Tempoh penggunaan cukup sebulan,
Cuma, rm475

Dengan pembelian sebotol vivix, automatik
- free postage
- mendapat keahlian Shaklee.
- jimat 25% untuk semua produk shaklee

Boleh bagi harga lebih jimat?
Ya, kami ada harga jaauh lebih jimat dan menguntungkan.

Iaitu

Vivix Twin Pack.

Dengan pembelian Vivix Twin Pack ini, automatic anda dapat:
- free Postage
- free membership bernilai rm68.90
- jimat 25% untuk semua produk shaklee
- layak dapat Cash Bonus Next Month, rm36

Dapatkan Vivix dan ikhtiar sembuh, Hubungi

Wassap/ sms Siti 019-552 2329
Email: sitizubaidah_basrah@yahoo.com
Face Book: siti zubaidah bt Basrah
Instagram: sitibasrah

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda. Postage ke seluruh Malaysia.




No comments:

Post a Comment