Bagaimana Kulit yang dulu nya hodoh bertukar Cantik


Hidup kita macam roda kan? Sentiasa berpusing-pusing. Ada masa kita rasa "Wah! Aku lah juara!" Ada masa kita down...

Saya juga tak terkecuali....

Memiliki kulit kusam yang tak sekata dan kombinasi kulit kering dan berminyak teruk di T Zon, di tambah lagi dengan kenaikan berat badan yang mendadak naik macam roket! Wanita mana yang tak down? Wanita mana yang tak ter kecewa, gelabah, malu, rendah diri dan macam-macam lagi lah kan..

Macam-macam la dah cuba, sebut je apa? Berapa rm? Minum, telan, shake-shake, yang murah, yang mahal, habis semua dah try. 

Hasil? Sungguh Tidak memberangsangkan..malah ada yang langsung tidak berhasil. Aduhai...tambah lagi sedih

Kemudian, akhirnya saya terjumpa la apa yang saya amalkan hingga sekarang ni. Semua masalah kulit dan berat badan hilang macam tu aje!! Betul, semua masalah dah tiada lagi. Yang ada? Hanya sentuman puas hati.

Lagi best, kesan nya, terkesan hingga kini. Zuyyin tengok gamba mama dia yang dulu, dia pun tak kenal. Muaahahahaha Hodoh benar agaknya.

Kisah sedih tu dah berlalu, lebih 6 ke 7 tahun yang lalu. Zuyyin pun dah 5tahun.. lama kan?

Hehehe kalau la dari dulu dah amalkan yang ni, banyak jimat tu.... maknanya sekarang akak mesti lagi cantik dari Neolofa muahahahaaa

Usah bersedih lagi, saya paham sangat perasaan wanita yang bermasalah kulit dan masalah berat badan. Sebab saya dah lalui pun semua tu. 

Kalau nak tahu apa yang akk amalkan hingga maintain sampai bertahun-tahun...pm akk na, kita cerita lagi, siap tips dan petua lagi akk bagi.

Hubungi Siti 019-552 2329

No comments:

Post a Comment