kepentingan Shaklee Landmark Study bukti kesan baik kepada pengguna



Bukan cerita Hartanah­čśé

Pernah terfikir tak? bila kita nak beli sesuatu Hartanah, kita akan buat kajian sedikit tentang latar belakang hartanah tersebut. Betul kan, kan?

Lepas itu kalau berpuashati baru lah mula buat pinjaman dan procedure seterusnya.  Kemudian tunggu beberapa tahun dan lihat pelaburan berbaloi atau tidak. Biasanya, pelaburan akan menampakkan hasil pada 3 hingga 5 tahun. Kan?

Bila kita dah tahu semua info dan ia nya berbaloi kita pasti akan percaya dan tidak lagi berbelah bagi nak beli ke tak. Betul ke betul?

Jadi sama la jugak dengan Suplement Kami­čśë satu-satunya product yang ada Landmark Study itaitu kajian yang di jalankan selama 3tahun 2004-2007 untuk membuktikan keberkesanan dan perbandingan pengguna vitamin Shaklee, pengguna vitamin lain-lain dan yang tidak mengambil apa-apa vitamin. 

Hasilnya? Memeranjatkan di mana, pengguna yang tidak mengamalkan apa-apa Suplement lebih baik daripada yang ambil suplement lain-lain. Dan penguna Shaklee lebih baik dari yang tak ambil apa-apa dan yang ambil lain-lain Suplement.

Tubuh badan kita ada satu je, dan tubuh badan ni lah tempat yang paling lama kita nak "tinggal"... jadi, selesa kan lah "tempat tinggal" kita untuk melalui hari-hari yang lebih aktif, ceria dan bersemangat­čĹŹ