Bagaimana nak mula perniagaan online


Rasa-rasa nak tambah pendaptan la... Tengok semua Orang dah mula menjual dalam fb..aku pun nak buat, tapi tak tau nak jual apa, modal pun sikit ke... Aduhai...

Kalau ada fikiran begini, Mari saya tunjukkan anda jalan yang nya😍

Tahniah! 

Kerana Anda mula berfikir untuk menambah pendapatan dengan mula berniaga Online.

Apa yg menarik mengenai Perniagaan Shaklee Online:
1. modal kecil, cuma rm78.90
2. risiko kecil
3. kerugian hampir tiada (malah memang tak de pun rugi)
4. Tak perlu simpan Stock
5. Urusan jual beli Online secara sistematik
6. Shaklee tidak menjanjikan duit beribu-ribu dengan mudah, cuma Shaklee menjanjikan jika kita lakukan lebih, maka dapat nya pun lebih. Buat sikit dapat nya pun sikit.
7. Pqling penting ia sangat selamat terutama nya wanita kerana, anda tak perlu pun berjumpa dengan sesiapa untuk menghantar produk. Biar Shaklee yang uruskan. Anda cuma perlu order secara Online.

Tak reti la..

Memang la tak reti, sebab tu la saya disini bertindak sebagai MENTOR anda, untuk pastikan anda buat sampai pandai... baby pun mula-mula tak pandai berjalan, lama-lama praktis terus berlari siap melompat lagi. Betul ke betul? 

Jadi tiada istilah, aku tak pandai. Sebab tak pandai bermakna belum belajar. Dah belajar, pandai lah😉

Ok, no worries, i will give my hand to you, please hold my hand👭👭👭

Siapa bersama saya untuk mula perniagaan Online dan siap sedia jana pendapatan sendiri. Say i! i akan pm u one by one. Tak pun, u pm i dulu, Siti 019-552 2329

#gt12
#tsunamishaklee
#perniagaanonline

No comments:

Post a Comment