Jenaka santai ustaz Azhar Idrus (UAI)

1/12/2017

Jenaka santai ustaz Azhar Idrus (UAI)😂

Bacalah . seronok 👍

#"Orang tak solat nak suruh buat jamban rumah pon tak layak . ini elok je pergi buat menantu , siap renjis air mawar masa dia atas pelamin"😂

#"S: Macam mana ustaz dapat kawin dua ? Ustaz: yg no1 sy pinang , yg no2 sy dipinang . kalau ada yg nak jd no3 silalah masuk meminang :)"😂

#"S: Apa hukum melihat wanita berpakaian ketat ? Ustaz: Hukumnya sedap dan dapat pahala.... jika dia isteri kamu😘

#"S: Apa hukum simpan gambar wanita. Ustaz: harus,jika wanita itu nenek kita . tapi kalau bukan mahram dan simpan kerana nafsu , hukumnya haram"😳

#"Nak kuar berdua-duan dgn peremuan boleh , tp selepas lafaz akad nikah . jangan jadi umat kambing . kambing tak perlu akad nikah . jadilah umat islam"     (🐐)❌

#"S: Apa beza lelaki yg pakai songkok dan lelaki yg pakai kopiah ? Ustaz: Lelaki pakai songkok nampak hensem , yg pakai kopiah nampak warak"😍

#" Isteri yg cantik ialah yg suaminya memujinya cantik . tk guna jika berhias cantik utk dpt pujian org lain tp depan suami mcm bomoh gila"😂

#" Walau bnyk mana harta sekalipun , masa lahir dulu kita  bogel , mati nanti bogel & bangkit di masyhar nanti juga bogel . jadi kita ni sbenarnya papa kedana!"😳

#"S: Bolehkah pos Quran guna pos laju? ustaz: Guna pos lambat pon boleh"😂

#"S: Ustaz kata kalau isteri tk cantik boleh tutup lampu ,tp kalau siang hari mcm mana ustaz ? Ustaz: tutup mata , sama juga gelap . tk nampak"😂

#"Kalau terjaga dari mimpi hantu , sunat meludah 3x ke kiri; tapi jangan biar air liur basi terkena muka isteri pula , nanti dia pula naik hantu"😂

#Nasihat dulu jika isteri degil , kalau tak jalan , pisah tempat tidur . kalu tk jalan juga , rasanya kamu yg senyap-senyap pergi join dia tidur balik"😂

#"Tabiat melembapkan otak:
1-kuat tengok aurat perempuan
2-kuat tidur
3-kuat tengok aurat perempuan
4-kuat onani
5-suka duduk lama-lama dalam jamban, sempat habis baca Harian Metro"😂

#"Beruk akn kejar kalau org ambil ank dia bawak naik moto; tp manusia tk kesah bila ank gadis dia dibawa naik moto oleh lelaki bukan mahram"😰

#" Lebai mana pun kita , susah nk lawan godaan wanita . pak aji yg sedang bertasbih SubhanAllah pun tukar jd Alhamdulillah bila lalu wanita cantik"👸😂

#"Tiga Ta yg boleh merosakkan lelaki: Wanita Takhta dan Harta.

Tiga K yg amat merbahaya pd semua : bakhil , kikir , dan JKK"😅

#"S: sy masih muda , mana patut dibuat dulu , pergi haji atau kahwin? Ustaz: Kalau kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwin dulu"😁

#" dapat isteri tk sujud syukur, dpt suami , dpt anak , dpt motor , dan macam- macam nikmat dpt , tk sujud juga ! bilanya dia sujud syukur? bila bola masuk gol!"😂😳

#"S:normal ke jika minat wanita tua utk dijadikan isteri? Ustaz: Normal , cuma wanita muda boleh main macam baby doll , kalau tua kena stanby panadol"😂😘

#Tugas suami bukan shj mencari makan , tp juga security guard isteri. dia mesti sanggup bertarung walau dgn harimau atau buaya demi isteri"😊😘

*share lha guys tk susah pon 😊 *Dan apabila kita mati , maka terputuslah segala amalan kita melainkan 3 perkara iaitu
-sedekah jariah
-ilmu yg manfaat
-doa ank-anak soleh
*so tunggu mende ag sept awok nihh . ni kang ilmu hok bermanfaat . share r .👍😉😊😄

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Blog Archive

Most Welcome