Jenaka santai ustaz Azhar Idrus (UAI)

Jenaka santai ustaz Azhar Idrus (UAI)😂

Bacalah . seronok 👍

#"Orang tak solat nak suruh buat jamban rumah pon tak layak . ini elok je pergi buat menantu , siap renjis air mawar masa dia atas pelamin"😂

#"S: Macam mana ustaz dapat kawin dua ? Ustaz: yg no1 sy pinang , yg no2 sy dipinang . kalau ada yg nak jd no3 silalah masuk meminang :)"😂

#"S: Apa hukum melihat wanita berpakaian ketat ? Ustaz: Hukumnya sedap dan dapat pahala.... jika dia isteri kamu😘

#"S: Apa hukum simpan gambar wanita. Ustaz: harus,jika wanita itu nenek kita . tapi kalau bukan mahram dan simpan kerana nafsu , hukumnya haram"😳

#"Nak kuar berdua-duan dgn peremuan boleh , tp selepas lafaz akad nikah . jangan jadi umat kambing . kambing tak perlu akad nikah . jadilah umat islam"     (🐐)❌

#"S: Apa beza lelaki yg pakai songkok dan lelaki yg pakai kopiah ? Ustaz: Lelaki pakai songkok nampak hensem , yg pakai kopiah nampak warak"😍

#" Isteri yg cantik ialah yg suaminya memujinya cantik . tk guna jika berhias cantik utk dpt pujian org lain tp depan suami mcm bomoh gila"😂

#" Walau bnyk mana harta sekalipun , masa lahir dulu kita  bogel , mati nanti bogel & bangkit di masyhar nanti juga bogel . jadi kita ni sbenarnya papa kedana!"😳

#"S: Bolehkah pos Quran guna pos laju? ustaz: Guna pos lambat pon boleh"😂

#"S: Ustaz kata kalau isteri tk cantik boleh tutup lampu ,tp kalau siang hari mcm mana ustaz ? Ustaz: tutup mata , sama juga gelap . tk nampak"😂

#"Kalau terjaga dari mimpi hantu , sunat meludah 3x ke kiri; tapi jangan biar air liur basi terkena muka isteri pula , nanti dia pula naik hantu"😂

#Nasihat dulu jika isteri degil , kalau tak jalan , pisah tempat tidur . kalu tk jalan juga , rasanya kamu yg senyap-senyap pergi join dia tidur balik"😂

#"Tabiat melembapkan otak:
1-kuat tengok aurat perempuan
2-kuat tidur
3-kuat tengok aurat perempuan
4-kuat onani
5-suka duduk lama-lama dalam jamban, sempat habis baca Harian Metro"😂

#"Beruk akn kejar kalau org ambil ank dia bawak naik moto; tp manusia tk kesah bila ank gadis dia dibawa naik moto oleh lelaki bukan mahram"😰

#" Lebai mana pun kita , susah nk lawan godaan wanita . pak aji yg sedang bertasbih SubhanAllah pun tukar jd Alhamdulillah bila lalu wanita cantik"👸😂

#"Tiga Ta yg boleh merosakkan lelaki: Wanita Takhta dan Harta.

Tiga K yg amat merbahaya pd semua : bakhil , kikir , dan JKK"😅

#"S: sy masih muda , mana patut dibuat dulu , pergi haji atau kahwin? Ustaz: Kalau kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwin dulu"😁

#" dapat isteri tk sujud syukur, dpt suami , dpt anak , dpt motor , dan macam- macam nikmat dpt , tk sujud juga ! bilanya dia sujud syukur? bila bola masuk gol!"😂😳

#"S:normal ke jika minat wanita tua utk dijadikan isteri? Ustaz: Normal , cuma wanita muda boleh main macam baby doll , kalau tua kena stanby panadol"😂😘

#Tugas suami bukan shj mencari makan , tp juga security guard isteri. dia mesti sanggup bertarung walau dgn harimau atau buaya demi isteri"😊😘

*share lha guys tk susah pon 😊 *Dan apabila kita mati , maka terputuslah segala amalan kita melainkan 3 perkara iaitu
-sedekah jariah
-ilmu yg manfaat
-doa ank-anak soleh
*so tunggu mende ag sept awok nihh . ni kang ilmu hok bermanfaat . share r .👍😉😊😄