Cerita Vivix Shaklee Promotion January 2017




Cerita Vivix😍

Semua nya berlaku masa Vivix Promotion 2tahun lepas kot..

Perkara yang tak boleh lupa, Masa mula2 dapat customer Vivix saya pernah hampir kena marah tau😷 sebab tersalah bagi detail. Aduhai, dia nak tahu pasal vivix dan telesemia tapi saya terbagi detail pasal darah tinggi. Uhuhuu gelabah betul.. akhirnya dia tak beli, tapi saya redha je, ye lah..sebab saya belum ready lagi, myb Allah hantar kan customer begitu supaya saya sentiasa bersedia.

Lepas tu saya gigih la baca segala detail penuhi dengan ilmu vivix, supaya bila ada yang tanya, terus jawab dengan selamba tak perlu garu sana sini😂

Customer kedua, Ya! Saya dah bersedia, dia tanya pasal Vivix dan Energy, bagaimana ia berfungsi? ok saya dah bersedia😉

Kunci segala kehebatan Vivix adalah terletak pada ramuan Antioksidan Yang tinggi dan kaya dengan resveratrol dan Polifenol. Ia mampu membaiki hingga ke tahap sel DNA. Bila sel2 kita sihat maka automatic tubuh badan pun sihat.

Sebab apa? Sebab, seluruh tubuh badan kita terdiri daripada jutaan Sel. Sebab tu ia mampu membantu membaiki pelbagai masalah kesihatan termasuk kanser, kecantikan dan juga energy booster.

Alhamdulillah dia mahu beli Vivix Twin Pack dan terus menjadi ahli dan setia mengamalkan Vivix sampai sekarang😃

Seterusnya hari demi hari, bertambah lah customer vivix ku dan lebih yakin dengan kehebatan dan kebaikan Vivix. Vivix dan harga nya memang sepadan dan berbaloi. Maka benarlah, kita harus belajar dari kesilapan. Tak salah buat silap, andai kata 2tahun lepas saya giveup, mesti sampai sekarang pun saya tak dapat kongsikan kebaikan Vivix kepada anda semua.

Jom pecahkan tembok yang menghalang kejayaan kita untuk mencapai impian! Eh! Ter semangat pulak😂

Vivix Promotion January 2017
Beli 2, dapat 5% diskaun
Beli 6 dapat lagi 1 botol

wassap/sms Siti 019-552 2329
Utk dapatkan konsultasi Shaklee percuma dan Order Set Shaklee anda😃

#tsunamishaklee
#vivixpromotion
#gt12
#ceritavivix

No comments:

Post a Comment