Kepentingan Shaklee LandMark Study





Semalam saya naik GrabCar (ala2 Uber atau macam Teksi). Driver Grab cerita yang dia dah guna Shaklee lebih 20-tahun & masih konsisten makan sampai sekarang. Herblax, Alfalfa & mcm2 lah yg dia makan & stori.

Kemudian saya provoke, "kenapa tak tukar brand? Lama tu dua puluh tahun. Kan banyak lagi vitamin lain kat Guardian tu". Dia jawab "dah cuba tapi lain. Shaklee juga berkesan".

Giliran dia pula provoke saya "kenapa awak muda2 pun jual Shaklee? Kan banyak lagi bisnes lain". Wah, boleh tahan Driver ni. Tapi Saya jawab simple je "sbb produk Shaklee dibuktikan dengan sains, bukan air liur basi".

Dia sengih.

Saya tambah lagi sikit "sebab produk dah dibuktikan dengan sains, takde siapa boleh argue. Dan tak payah jadi badut/pelawak dalam TV. Macho/Cool pun boleh buat sales".

Terus dia tergelak. HaHa...

So,

- Kenapa Landmark Study ni Penting?

Sebab Shaklee nak buktikan Keberkesanan Shaklee bukan saja short-term, malah long-term pun super berkesan. Terbukti pengguna Shaklee lebih rendah risiko di hinggapi bermacam penyakit. Bukan takat placebo effect je ye, ia dibuktikan dengan sains.

Jadi, jangan skip makan vitamin2 Shaklee; terutamanya VIVIX. Dan pastikan orang yg paling kita sayang; pasangan & mak/ayah, pun konsisten makan VIVIX.

Ok, teruskan Ber Shaklee tanpa was-was 😉

Nak Order Shaklee,

Wassap/sms Siti 019-552 2329

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda.



No comments:

Post a Comment