Harga barang semakin naik, mula menjana Pendapatan sampingan

Perasan tak kita start 2017 dengan kenaikan harga minyak 2posen. Baru je pembukaan tahun tu, jauh lagi nak sampai hujung tahun. Camne la nanti ye??

Berat pulak topik nih. Tapi bukan soal minyak yg nak di ketengah kan. Sebab, semua pun tahu, minyak naik, apa lagi yang tak naik? Semua pun naik termasuk jugak perasaan nak Naik Marah

Ya, ada sebahagian yg dapat bantuan, tapi ada syarat pulak. Yg tak memenuhi syarat bagaimana? Dan mereka pun bukan la golongan senang, klu dok kt bandar boleh jadik miskin bandar...

Jadi apa perlu di lakukan? Diam diam je? Mengeluh sana sini? Bising-bising pun tak guna jugak, tak de orang dengar pun, harga tetap cmtu jugak... betul kan..

Maka, masa ni la kena guna sikit kreativiti, gunakan akal dan fikiran, berfikir laju skit cmne nak tambah pendapatan. Yaa tambah pendapatan pasif. Sebab dah lama kan, dok makan gaji, mmg payah nak survive.

Ya betul, duit tak pernah cukup. Tapi, keperluan keluarga kita kena cukup kn jugak. Betul?

Selain berjimat cermat dalam penggunaan wang, sebagai orang kanan ketua keluarga, kita kena la fikirkan sesuatu utk jana pendapatan pasif.

Bukan kah perniagaan tu ialah 9 daripada 10 pintu rezeki

Jom mulakan. Saya pilih yg paling mudah dan selamat dan jimat. Iaitu Perniagaan Online Shaklee

Anda nak mula, tapi perlukan tunjuk ajar ku sifu?

Meh Hubungi Siti 019-552 2329
Your Mentor Online Business

#tsunamishaklee3.0
#task2
#perniagaanonlinementor
#shakleeefect
#shaklee