Ada Apa dengan Kajol dalam Filem Dilwale




Siapa yang tak pernah tengok cerita Dilwale?? Mesti kebanyakan nya semua pun pernah tengok kan? At least ulang 10x ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Dalam banyak-banyak filem, filem ni paling terkesan di jiwa dan betul2 buat kan aku jadi tak tentu arah๐Ÿ˜ท

Bukan sebab apa, sebab si Kajol ni. Cun sangat๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ kalau tengok penampilan nya sebelum dan selepas Dilwale mesti rasa nak tau, apa weh dia buat??

Serius nak bgtau, lepas tngk cerita dilwale ni tak kira yg ke berapa kali pun, mesti rasa nak g bersenam, nak jaga kulit elok2, nak makan Vitamin konsisten๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Beliau mmg benar-benar mmberikan sumber inspirasi terbaik utk saya supaya sentiasa konsisten dalam penjagaan diri, supaya nnt semakin meningkat usia, muka nya camtu je๐Ÿ˜‚ kikii

Haa nak awet muda remaja lagi 15tahun, moh la amalkan Vivix Shaklee dah alang-alang promotion ni kan๐Ÿ˜‰

Beli 2 dapat 5% diskaun, 
beli 6 dapat lagi satu๐Ÿ˜˜

Nak Muda remaja bukan nanti dah berumur baru nak mula tau, mula lah dari sekarang, bukan ke tindakan kita sekarang penentu masa depan๐Ÿ˜ƒ

Wassap je Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID 

#tsunamishaklee3.0
#task9
#gt12
#dilwale
#vivixpromotion