Detox Parasit bantu Selesai kan masalah Susah turunkan berat badan dan Masalah kulit

Apakah Detox Parasit?
Pasti ramai yang tahu, Terutama yang sedang menjalani program penurunan berat badan. Tetapi jangan keliru.. detox parasit ni tujuan bukan untuk kurus tetapi ia mampu menjadikan anda kurus dan tak gemuk semula.
Cuba lihat gambarajah di bawah:

Fahami apa itu parasit?
Parasit adalah organisma yang hidupnya bersifat parasitis, iaitu hidup yang selalu merugikan organisma yang ditumpanginya dengan mengambil nutrisi dari makhluk hidup yang ditumpanginya.

Dari segi kesihatan, parasit didefinisikan dengan organisma yang menyebabkan berlakunya penyakit. 

Sebahagian besar penyakit yang menyerang manusia adalah di sebabkan oleh parasit yang hidup dan berkembang biak dalam tubuh. 

Contoh parasit yang ada di dalam badan ialah:

Cacing, cacing gelang, cacing tambang, Kutu rambut, Parasit penyebab malaria, Virus dan bakteria yang berkembang biak dalam tubuh manusia dan lain-lain lagi

Ok..dah faham apa itu parasit? 

Maka, sebab itu lah kita perlu detox parasit untul singkirkan parasit-parasit yang menumpang dalam tubuh kita selama ini.

Pernah tak terfikir kenapa dah makan vitamin, tapi tak juga nampak perubahan. Dan oernah buat segala macam akiviti untuk turunkan berat badan, namun hasilnya sangat mengecewakan. 

Bila ambil secara megadose barulah ada perubahan sikit... ketahuilah Ini adalah disebabkan kita berkongsi nutrien dengan parasit ni. 'Dia' bertambah sihat dari kita.. hehehe.. seram kan?

Pernah tak anda terfikir bila kali teralhir anda mengambil ubat cacing? 

Jangan ingat cacing atau parasit ni ada pada kanak-kanak saja yer... 

jika sekarang umur anda 30 tahun, anda telah menjaga parasit-parasit ni dan membiarkannya bergantung dalam tubuh anda selama 24 tahun...

bertelur, menetas, membesar dengan jayanya... makan bersama, ber suplement bersama. Geli kan dengar? 

Itulah hakikatnya..Lagi satu kalau kita makan ubat cacing ni, hanya cacing je yang mati. Telur-telur dia tak mati pun.. nanti ia menetas ia hidup lagi huhuhu...

Parasit-parasit ni lah salah satu punca penyebab kepada pelbagai penyakit dan masalah kesihatan seperti kanser, jerawat, jeragat, kegemukan, mengidam asyik nak makan aje, mood yang cepat berubah... dan lain-lain lagi

Jika anda google di internet sebenarnya orang luar negara dah mula sedar akan kepentingan detox parasit ni. Banyak blog-blog yang dah ceritakan mengenai bagaimana nak detox badan dari parasit-parasit ni.

Saya pun baru tahu dan sedar. Jadi, belum terlambat untuk laksanakan misi DETOX PARASIT ni!!

Nak tahu apakah Simptom-simptom yang menunjukkan kita terkena jangkitan parasit?
kelesuan
stress
sering dalam keadaan 'blur'
kembung perut
berat badan menurun/ payah nak turun
alergi
sensitif terhadap makanan/persekitaran
sering sakit
kegatalan pada bahagian sulit
sakit otot & sendi
sembelit atau cirit-birit
ketidakstabilan haid
ekzema
teringin benda manis
sukar tidur dan sukar bangun
eye floaters

Dari segi EMOSI:
Perubahan emosi
Marah dan cepat marah
Gemuruh
Kemurungan
Sifat Pelupa
Pemikiran keliru
Kegelisahan
Kebimbangan
Refleks lambat
Obsesi
Kekurangan penyelarasan
Kekeliruan
Blur
Blank

MASALAH TIDUR:
Insomnia
Gigit gigi semasa tidur
Kencing malam
Meleleh air liur berlebihan semasa tidur
Gangguan tidur - terjaga kerap kali pada waktu malam

MASALAH KULIT:
Kulit kering
Rambut Kering
Rambut rapuh
Keguguran rambut
Alahan
Hidung gatal
Gatal-gatal dubur
Kulit gatal
Urtikaria (Gegata atau Kelopak Garam)
Jaundis
Reaksi alahan kepada makanan
Sensasi merangka di bawah kulit
Letusan
Ekzema
Ulser kulit
Bengkak
Jerawat
Jeragat
Kekusaman


Lain-Lain tanda:
Sensasi bendasing dalam tekak atau tidak selesa
Kesukaran menelan,
Batuk atau batuk darah,
Masalah peredaran darah,
kebas di hujung kaki, 
kesukaran untuk bergerak,
Lebihan air liur,
Penglihatan yang kabur,
Nafas berbau,
Tindak balas imun rendah,
Demam,
Masalah pernafasan,
Eye floaters,
Bau badan,

Kalau tanda-tanda yang saya senaraikan di atas lebih daripada 5 memanglah anda patut lakukan DETOX PARASIT ni..

InsyaAllah.. saya akan kongsikan perjalanan saya mengamalkan Detox Parasit ini. Saya akan kongsikan di entry yang lain. 

Untuk detox parasit ini ada menu-menu khas tau. Pastinua saya akan berikan Ekslusif menu Detox 7hari khas buat Customer saya. 

Lihat Testimoni Detox Parasit



Apakah Produk utk Set Detox Parasit dan kebaikannya?

Produk nya terdiri daripada:

Vivix:
- antioksidan yg tinggi untuk menyingkirlan parasit dan ngembalikan kesihatan keseluruhan

Alfalfa:
- merupakan raja Detox yang membantu 'mencuci' segala sisa toksin yamg bersarang dalam tubuh badan termasuk dalam darah

Herb Lax:
- detox hebat bahagian usus bagi mengeluarkan Segala kerak mendapan lama yang melekat pada dinding usus

DTX Complex;
 Detox hati, membantu membersihkan hati dari segala keladak toksin yang tersumbat. Fungsi hati adalah untuk menapis toksin dalam badan. Jika hati pula tersumbat bagaimana ia boleh berfungsi dengan baik. Maka DTX complex membantu hati berfungsi dengan baik.

Peppermint ginger plus:
Membantu melegakan kembung perut dan sebu yang mebgakibatkan rasa loya dan nak muntah. Ia membantu memngeluarkan Segala angin yang terkump dalam badan. Ini kerana ia mengandungi halia.

Berapakah harga Set Detox Parasit Shaklee dan berapa lamakah tempuh penggunaan nya?

Harga pasaran ialah rm1022

Namun,

anda boleh berjimat hingga rm165!!

Keistimewaan Detox Parasit dengan Siti:
- Eksklusif bimbingan Detox Parasit 
- Menu 7 hari Detox Parasit 
- keahlian Shaklee percuma
- Anda Layak mendapat 25% diskaun untuk semua produk shaklee 
- Anda layak mendapat Cash Bonus Next Month rm36

Hubungi Siti untuk Set Detox Parasit Shaklee

Siti 019-552 2329

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda.