Akibat terjebak dengan Perniagaan Online Shaklee, Akhirnya aku berubah

 Sabar,
 Lebih menghargai kesihatan,
 Lebih percaya Rezeki hanya daripada yg Maha Kuasa dan Rezeki Tak pernah salah alamat.
Itulah antara kesan selepas terjebak secara tak sengaja dengan Shaklee dan seterusnya Berbisness Shaklee Online.
Setiap hari, pasti akan berjumpa dengan orang baru dengan pelbagai kerenah dan masalah kesihatan. Tapi itu semua rutin biasa org berniaga, ia membantu mematangkan dan mendewasakan fikiran.
Bila mendengar masalah kesihatan yg di hadapi, membuatkan rasa lebih insaf dan menghargai kesihatan diri, keluarga dan lebih berhati-hati dalam pemilihan makanan harian.
Bukan apa, sebab kebanyakan punca penyakit bermula dengan tabiat yg biasa di amalkan dan kemudian menjerat diri sendiri...
Selain itu, dalam kita Berbisness kita tidak kesorangan. Itu sebab nya ia membuat kn kita lebih dekat dengannya dan sentiasa percaya dengan kuasa Maha Pencipta. Kerana itu lah saya sangat percaya bahawa Rezeki Tak Pernah Salah Alamat. Yg penting ini semua buatkan hidup hari-hari lebih cekal dan lebih kuat berusaha. Selebihnya biarlah dia yg tentukan.
Niat utama berbisness Shaklee terutamanya, adalah mahu memperkenalkan kepada semua bahawa wujud nya suplement yg benar semulajadi, selamat dan berkesan ke atas manusia tanpa merosakkan alam sekitar dan haiwan.
Mahu juga mulakan bissness Online?
Mari saya tunjukkn arah nya, hubungi Siti 019-552 2329
#Shaklee
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task31
#onlinebissnessmentor

No comments:

Post a Comment