Ikhtiar sembuh penyakit Paru paru berair

Paru-paru berair atau juga dikenali sebagai Pneumonia iaitu simptomp air berkumpul dalam paru-paru.
Ia berpunca dari pelbagai keadaan. Paru-paru berair merupakan sejenis penyakit radang raru-paru.
Biasanya, ia digambarkan sebagai radang parenchyma/alveolar paru-paru dan cecair memenuhi alveolar luar biasa. (alveoli merupakan sak mikroskopik dipenuhi udara dalam paru-paru yang bertanggungjawab bagi menyerap oksigen dalam atmosfera Bumi.)
Paru-paru berair boleh berpunca dari pelbagai punca, termasuk jangkitan oleh bakteria, virus, fungi, atau parasit, dan kimia atau kecederaan fizikal kepada paru-paru.
Puncanya juga boleh secara tidak rasmi digambarkan sebagai idiopathic—iaitu, tidak diketahui—apabila pinca jangkitan telah disingkirkan.
Simptom biasa dikaitkan dengan paru-paru berair termasuk batuk, sakit dada, demam, dan sukar bernafas. Perkakasan diagnosis termasuk sinar-X dan pemeriksaan sputum.
Bagaimana Vivix membantu pesakit paru-patu berair?
Vivix merupakan minuman botanikal yg sangat tinggi antioksidan dan mampu membaiki sel  hingga ke tahap DNA. Apabila semua sel di perbaharui dan sel lebih sihat. Secara tak langsung ke semua masalah di atas selesai. Ia juga membantu menguatkan sistem imunisasi badan bagi melawan bakteria dan virus yg masuk ke paru-paru.
Ikhtiar Paru-paru berair dengan Vivix.
Hubungi Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID
#vivix
#shaklee
#paruparuberairpenawar
#sakitjantung

No comments:

Post a Comment